Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorhotel i Esbjerg åbner januar 2010 - iværksætter venlig rent prismæssigt 1250,-

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, hvis du tænker på hvad du får af fællesfaciliteter såsom flere møderum, frokostrum og tager højde for at prisen stort set er inkl. alle omkostninger, så er prisen meget attraktiv. Prisen pr kontor er kr. 2500, to medarbejdere i et kontor koster + 500.

Alternativ er arbejdspladser i stort fælles kontor til kun kr. 1250,- per næse.

Lad mig høre fra dig hvis du evt vil forbi og se på sagerne.

Hilsen

Tonny Lang

60 888 444

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det som tiltaler os mest er "fællesskabet" da vi kun er 2 personer, så er det rart ligesom at have andre at snakke med..

- vi kan ikke komme lige foreløbig, måske engang i januar.. - Men jeg kunne helt vildt godt tænke mig at se et billede af en af de mindre kontorer.. eller høre
meter x meter hvor store de er .. du siger 11, hvis det er kvardratisk er det 3,3 x 3,3 .. hvilket jo ikke er ret meget..

Vi kunne derfor godt tænke os at vide, om det er muligt at slå 2 sammen, hvis man bliver lidt magelig.. eller hvis man får flere ansatte..

- Men vi er interesseret, og når vi rykker ud hjemmefra, tror jeg helt sikkert at dit "kontorhotel" er stedet vi flytter hen..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

2.500 kr. synes jeg bestemt er en rimelig pris. Her i København ligger lejen typisk fra 2.200 - 2.700, inkl. mødelokaler, frugt, m.m., dog ekskl. frokost.

Jeg er selv på udkig efter et kreativt kontormiljø.

Thomas     www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny,

Få nu lagt noget ordentligt Internet fra SydEnergi ind. Se priser på SydEnergi Erhverv Internet her. Det er så billigt at du ikke skal lade være, da det er en god parameter at udleje på.

Kontakt mig, hvis jeg evt. skal hjælpe med installation.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Simon, Jeg får målt op og smider et par billeder på nettet. Der er allerede lavet et dobbeltkontor, som endnu ikke er udlejet, og der kan uden problem laver x 3 eller flere som er dobbelt. Min interesse i projektet er alene at medvirke til at skabe et super fedt sted hvorfra jeg kan drive min egen lille virksomhed. Det er ønsket om at møde flere spændende i hverdagen og mindre spirende og innovative virksomheder der trodser tidens trend, som driver mig afsted ud af et ellers ultra fedt kontor i Kongensgade Esbjerg.

Håber vi ses derude. Hvor bor i nu og hvad hedder jeres firma? Mit hedder pay-back rekruttering & management www.pay-back.dk

@ Tekstforfatteren

Du er mere end velkommen til at flytte med :-)

@ IT konsulenten

Der kommer selvfølgeligt ordentligt internet, og det kan vel tænkes at du kan få lov til at stå for det. Smid mig gerne en mail tl@pay-back.dk

 

Hilsen

Tonny

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror vi er blevet enige om, at når vi flytter ud af privaten er det nok ud til dig /eller jer, hvis der når at komme flere inden.. - tror vores mål er at komme "flyve fra reden" omkring midten af 2010.. - Men det kan jo være det går bedre end vi kan forestille os =).

Jeg skal nok give lyd, når vi engang kommer tættere på flyttetid.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 23
Fra  Red Planet Invest Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Nordica Ejendomme Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er spændt på at vide hvordan det gik med det her kontorhotel? 
Kører det endnu eller hvordan ser det ud?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)