Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det sidste i har købt til over 2.000kr

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
En lækker lille iPhone. Jeg fik den i går og den er alt for lækker.
Kostede kun $499 alt inkl. Den var nem at aktivere og unlocke, så hold jer ikke tilbage.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fladskærms TV. =), det er alligvel ved at være nogen mdr siden.. Men jeg ejer heller ikke en mønt p.t.

Og hvis man skulle vinde noget i sådan en konkurrence tror jeg helt klart i vil få flest deltagere på fladskærm / bærbar..
du kunne jo lave en bærbar på zepto, de kørte med sådan så man kunne lave en "custom" ryg på.. så kan du have dit logo, eller sådan.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Vent til du får 1200 m2 græsplæne, så vil du selv kaste dig på knæ for sådan en karl.
At sidde med en kølig og se maskinen gøre arbejdet, mens man let henkastet til konen siger: "Skat, nu hvor jeg slår græs, kan du så ikke lige gøre dig nyttig med noget andet". Det er bare "price less"

Dbh Martin

 

Det havde jeg også - græs og maskineriet, men så blev jeg træt af græsset og ikke mindst at min trimmer til finish altid løb tør for line, så der skulle købes en ny trimmer hver anden sæson.

 

To havedamme - en 100kvm. hævet træterrasse, en pool, nogle granittrapper, 30 ton granitsten og 30 tons granitskærver senere, så kunne maskineriet smides ud....og nu behøver gartneren faktisk kun at komme et par gange om året, resten passer sig selv og vi kan alle nyde det 24/7 ;)

Se det er price less :D

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ditlev:

HVAD ER DET SIDSTE DU HAR KØBT DER KOSTEDE MELLEM KR. 2.000 OG 10.000?
 

Desværre ikke meget prestige, men kronologisk rækkefølge i denne uge

1)Harddisk

2)Gulvtæppe (lille børneværelse)

3)Mobiltelefon Nokia N95 - den gamle valgte en tur i havedammen :(

4)Klimaanlæg til soveværelset (Montørpris tilkommer)

Og så er TV'et desværre begyndt for 30min siden at lyse rødt, så det bliver nok torsdag :(, men kender ikke så meget til markedet, så tvivler på det kan holde sig indenfor dit prisområde....

Fra Tune
Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 77
Fra  Whisky Tastings and Tours Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Skræddersyet jakkesæt, et gavekort til en skrædder er en fantastisk gave/præmie

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)