Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

at unlinke sin Adwords konto

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har en analytics konto og adwords kørende, men de er ikke linket sammen. Da min analytics konto åbenbart er linket op på en gammel adwords konto som omkostningskilde.

Det pudsige er dog at vi ikke har nogen gammel adwords konto, og det eneste jeg kan få ud af google er hvilken bruger som er registeret som bruger af adwordskontoen: 368-544-2174

 

Er der nogen som har en mulig løsning på udfordringen, eller er den eneste løsning at oprette en ny analytics konto?

 

på forhånd tak!

Konrad

modetøj fra flere hundrede tøjbutikker online!

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Konrad

Hehe ja det lyder lidt sjovt, hvis i ikke har oprettet Google Adwords konto. Du har to muligheder, enten kan du bruge en masse energi på at finde 368-544-2174 eller så kan du bruge 5 min. på at sminde en ny Analytics konto op.

Jeg går ud fra at Miinto er meget ny og derfor ikke har skabt meget data der er vigtig. Hvis den data der er skabt allerede er vigtig for jer, så har i jo altid muligheden for at logge ind på den gamle konto.

Jeg vil bruge min energi på en ny konto, der linket sammen med Google Adwords Yes

Sig til hvis der flere tvivlsspørgsmål.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak René,


Det er også hvad vi har overvejet at gøre, men vi fik fortalt det kunne have en væsentlig betydning for vores SEO arbejde i fremtiden...

Men nu ser det ud til at google måske vil hjælpe os imorgen, så vi kan få den linket korrekt op, det ville satme løse op for tingene.

Jeg er genrelt chokket over hvor "lidt" der skal til for at saboterer en virksomheds adwords konto.

modetøj fra flere hundrede tøjbutikker online!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)