Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klistermærker her og der

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 72
Fra  A&B Industri-Service Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
En oplysning er altid velkommen - hvis man har brug for den.

Jeg har indrettet et af de gamle børneværrelser til kontorhule og der er gule lapper både på væg og skærme. Her rydder jeg selv op - når jeg får tid. Når man har fået startet sit liv op er resten oprydning (flytning med tingene). Jo flere brikker man har at flytte rundt med, jo mere tid må bruges til at flytte rundt.

Nu er der klistermærker mange andre steder end her på kontoret. Jeg møder dem på gammel emballage fra mine kunder. På deres IT-udstyr sidder de i årevis, med A&B tlf nr og web-adresse. Alle mine breve er oversået med afsenderlabel for at forsegle lukningen samt web-adresse - jeg har ca 10 domæner for at det skal syne lidt mere interessant. Der er også en Storm-P. flue påklæbet breve og pakker (blot en ekstra postforsinker). I kuverten med faktura vedlægger jeg gerne nogle etiketter til påklæb hos kunden og jeg ved fra mine kundebesøg at det er værdsat mange steder.

Dette indlæg for at give lidt indput til dem der har blæk- / eller laser printere og er gode til at sætte lidt reklame sammen. Lav lidt reklame som du giver rundhåndet til dine venner. Brug f.eks. adresse-labels som du printer ud og klipper i små firkanter med 2 labels i hver. En Amino-bruger tænkte på at opklæbe lidt reklame på et supermarkeds opslagstavle. Der kunne repareres computere. Et udmærket emne at markedsføre. Men hvad med istedet for selv af og til at stå udenfor supermarkedet. Spørg en tilfældig du møder om denne har en computer. Hvis svaret er ja, giver du en dobbeltlabel til at sætte på udstyret. Når først den sidder der bliver den siddende og husket. Nu er du ejerens reparatør.

Har du nogen erfaringer med denne form for PR?

Hvad man ikke bør gøre er at sætte labels på offentlige steder - det skaber utryghed, ligesom grafitti får én til at føle at Helvede ikke er ret langt borte.

Hilsen, Bent, A&B

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)