Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udenlandske link-kataloger - Dansk website?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke erfaringer I har med tilmelding af danske web-sites til udenlandske link-kataloger.

- Giver det samme link-juice som ved danske link-kataloger? (Ser Google anderledes på det når sproget i linkkataloget er andet end det på din hjemmeside)

- Anker-tekster - får man lov at bruge danske eller skal man bruge engelske. I så fald gør det nogen forskel hvad man skriver når det er engelsk?

Tak for alle bidrag!

Mvh Benjamin

DinSolbrille.dk - Din genvej til billige solbriller!

 - Uden at gå på kompromis med kvaliteten...

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu findes der jo rigtig mange dårlige link-farme hvor udbyttet af dit arbejde formodentlig er meget begrænset. Jeg vil nok hellere bruge tiden på at skaffe et godt link end 10 dårlige fra udlandske kataloger. De link-kataloger der kan give mening at tilmelde sig kræver ofte at ens website er på engelsk!

"Link-juice" ja hvor meget giver det - her er det min erfaring at link-kataloger, blog-svar etc. giver en smule. Men det er bestemt det lange seje træk der giver noget ..... 100vis af link fra den slags steder. Jeg tør ikke sige at hvis du tilmedler dig dit eller dat link-katalog giver det dig et boost på XXX

Jeg vil kun anbefale dig at benytte udenlandske link-kataloger hvis du har god tid og kan afse de ca. 20 min. hver dag til at skaffe dit "daglige-link-katalog-link" Smile .... så vil du måske på et tidspunkt se en forbedring af din ranking. Men husk du må ikke kun have link fra den slags sider!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Dårlige erfaringer. Fokuser på at få kvalitetslinks frem links af tvivlsomk arakter. Jo mere det site som linker til dig minder om dit eget, jo større udbytte får du. Sproget vil være en barriere.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)