Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slut med at udskyde skatten!!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes nu i det hele taget at det ikke for almindelige menesker er til at hitte ud af mereIndifferent så må tilstå at der er tidspunkter jeg nyder at der findes dygtige revisorer til at fortolke og klare den slags ting. jeg mener dog stadigvæk at det ikke bliver nemmere.

kenn

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm..jamen så kan jeg vel blot betale hele min skat for 2009 d. 31.12.09 og dermed undgå renterne :-) jeg ved jo godt, hvad jeg skal af med.

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Åhh.......Bent det kan jeg jo godt følge, for i stedet for at betale straf rente på 2 procent uanset tidspunktet det skal betales så er det selvfølgelig billigere for en person som mig, der så venter med at betale netop det sidste til d. 3/1 for så er det jo kun et par dage i strafrente.....

Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det Bent også skriver, som betyder endnu mere end et par dages rente, er at hvis du som selvstændigt erhvervsdrivende under virksomhedsskatteordningen betaler skatten fra virksomhedens konto, indgår betalingen i dine hævninger og med tanke på skattereformen kan det betyde meget om de hævninger indgår i 2009 eller 2010

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcist.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)