Iværksætter Debatten Amino

bedømt af 0 Amino'er
Ikke besvaret Indlægget har 0 godkendte svar | 4 Svar | 4 der abonnerer på svar
Skal have lavet webshop
Ingen Rang
Amino-karma 17
ProfileBelow10

Hej vi er et par iværksættere, som vil starte en, på nuværende tidspunkt, lille bibeskæftigelse op med internet handel.

Derfor er vi blevet anbefalet, at søge her på amino, efter nogen der kan lave en forholdsvis billig hjemmeside beregnet til webshop, måske er du studerende inden for multimedie verdenen og skal bruge noget til dit CV.

Vi skal altså have lavet en webshop men, som det er for mange der skal til at starte en lille virksomhed op, er økonomien til en sådan side, i starten, begrænset.

Det betyder at vi har et prisleje i omegnen af 4000 – 5000kr. til at gøre det for.

Vi har nogle ideer til layout samt ønskede funktioner og hvis du er interesseret i at vide mere kan du skrive til sannisimo at yahoo dot dk, så vil vi sende en beskrivelse af, hvad vi ønsker.

• Amino Karma for indlæg: 5

Alle svar
Ingen Rang
Mand
Amino-karma 306
ProfileBelow100

Hej,

Jeg har sendt dig en email. Har du modtaget?

Dbh Simon Dyngby Walther

www.dyngby.com

• Amino Karma for indlæg: 4
Top 50 Bidragsyder
Mand
Amino-karma 5.004
Amino Plus
ProfileBelow90

Hejsa

Vi kan tilbyde jer en køreklar professionel webshop til 9.995,-

Det er en anelse mere end de 4-5.000 men prisen inkluderer så også første års hosting og betalingsgateway (så I kan modtage fx dankort).

I er velkommen til at kontakte mig på rl SNABEL-A getashop.dk og høre mere om vores produkt, eller læse mere her: http://getashop.dk

Rasmus Lindgren

Get A Shop  - Magento webshop løsninger (fra 9.995,- inkl. alt!)
Four hour workweek?

• Amino Karma for indlæg: 3
Ingen Rang
Mand
Amino-karma 62
ProfileBelow50

Hej med dig

Jeg står i samme situation som ovenstående Amino medlem.

Vil du smide mig en mail med lidt info omkring dine muligheder?

Nicky

bobak@webspeed.dk

Ingen Rang
Amino-karma 17
ProfileBelow10

Ok! så er hjemmesiden ved at blive lavet, så forespørgslen er hermed lukket. Tak for alle henvendelserne.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
RSS-feed

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Generel iværksætter-snak og hjælp. "

Klik her for at se 24 timers top karmaliste