Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Amsterdam
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, investors,

Vores team har været igang længe, meget meget længe med forberedelsen af Festivalen .....  som skal afholdes sommer 2010. Men vi har brug for den sidst hjælp, som kan komme dig tilgode økonomisk.

Vi Kan/må ikke røbe navnet på festivalen, da festivalen allerede eksitere i et andet land og ikke vil have sit navn kastet ud i offentligheden endnu.

Vores samarbejdspartner som ejer festivalen har givet grønt lys, til vi rykker festivalen til DK, da de  fløj op og så "the location" som festivalen skal afholdes på.

 

50% af budgettet er dækket, de sidst 50% kan købes i andele. En andel koster min Kr. 250.000

Til de seriøse vil der blive sendt et dybtegående budget.

 

Bag festivalen står og arbejder vores lokale team, sammen med det udenlandske firma, som har over 20 års erfaring inden for denne slags Festivals, og med 50.000 gæster til deres årlige 1 dags festival, er vi ikke mindre end sikre på vi har valgt de rigtige partner.

Du investere i

- En undenlandsk anerkendt Festival der rammer DK, på det helt rigtige tidspunkt.

Hvis dette har fanget din interesse, beder vi om hurtig henvendelse, da vi har en deadline 20/12 2009.  Da artisterne skal bookes inden 1/1 2010.

Mvh

Kasper .

Fra Værløse
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Jeg har fuld forståelse for, at der er ting I ikke kan røbe for nærværende.

Jeg tror dog, at du er nødt til i det mindste at løfte lidt af sløret for hvad en investor kan forvente retur for deres investering. "...kan komme dig tilgode økonomisk." er ikke rigtig nok.

Mvh Flemming Værdiskaber Eiberg

Fra Amsterdam
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil med glæde fortælle hvad en andel giver i retur. Vi vil da sende et budget til de vi finder seriøse.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne være en ide at skrive noget i din profil , der er jo dagligt fra nyoprette profiler der søger investering parter , som standard sortere nok de fleste dem der intet står i profilen fra og efterfølgende ser de hvad du har debattere herpå amino.dk med løbende .

Selvfølgelige vurdere man også hvad står i dit indlæg og vurdere dette om man gider at bruge tid på at skrive til dig .

Bare nogle gode råd til en ny herpå amino.dkSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Værløse
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Min pointe er, at hvis du vil hve fat i nogle seriøse investorer, er du selv nødt til at vise seriøsitet og professionalisme. Jeg ER investor, og giver dig et velmenende råd. Hvad du vil bruge det til er op til dig :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)