Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress på Dansk eller engelsk.. nogen SEO værdi ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har wordpress installeret på engelsk. Og om det er på dansk eller engelsk betyder ikke noget for mig. Men betyder det noget SEOmæssigt ?

Jeg orker snart ikke mere, så jeg håber svaret er nej :-)

Sov godt

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 06:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimi,

I dit tilfælde er det mest kosmetisk med de små mængder engelske ord, der dukker op hist og her.

Men det tager ikke så længe at rette dem i dit tema, så overvej at bruge 5 minutter hist og her, indtil du har fået luget dem ud.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Ja jeg ved der lige er nogle få ord her og der i menuen osv, jeg ikke har fået rettet endnu. Men at min admin del er på engelsk, har forhåbentligt ikke nogen betydning ? Således at min side peger på , at skulle henvende sig til et udenlandsk marked

Det ser rimelig nemt ud at installere den danske sprogpakke, men jeg ved ikke om jeg kan gøre det nu, hvor min side er færdig. Og så er jeg bange for ekstra arbejde, der dukker hele tiden lige noget ekstra op, på de opgaver der ser små ud. Og så er jeg er seriøst træt af at arbejde på den her side, og på at nasse på jeres hjælp herinde

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Men at min admin del er på engelsk, har forhåbentligt ikke nogen betydning ? Således at min side peger på , at skulle henvende sig til et udenlandsk marked

Det ser rimelig nemt ud at installere den danske sprogpakke, men jeg ved ikke om jeg kan gøre det nu, hvor min side er færdig. Og så er jeg bange for ekstra arbejde, der dukker hele tiden lige noget ekstra op, på de opgaver der ser små ud. Og så er jeg er seriøst træt af at arbejde på den her side, og på at nasse på jeres hjælp herinde

Nej, du skal ikke bekymre dig om en engelsk admin-del.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)