Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af ny samarbejde med Polen

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Dan Kjærsgaard

Tak for den lidt uddybende kommentar, det vil altid vær nogen som er støre en selv, derfor er det ikke ens betydning for mig at ikke kaste mig ud i det jeg tror på. Jeg har mine gode grunde til at kaste mig ud i det og tro på det,   jeg har virkelig stort netværk  i Polen og i DK, derfor er jeg villige til at tage "chancen", 

selvfølelig er det stort arbejde det venter for ude det er jeg også klar over men det har jeg aldrig aldrig været bange for, især nå jeg tror på det.

 

Vh

Armenikos 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Armenikos,

Du skal have alt mulig held og lykke med dit iværksætteri. Det lyder som om at en af grundpillerne, 'drive' er på plads.

Kommer du i nærheden af Kolding er du velkommen til at kigge forbi. Skulle du have brug for at udbygge dit netværk til Kina, vil jeg gerne være behjælpelig og skal produkt sortimentet udbygges er vi altid intereseret i en snak om mulighederne.

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det :)

Jeg skal huske dit tilbyd, og jeg stå også til rådighed/snak hvis det er andre gode idéer fra din side,

og hvis du skulle have bruge for at udbygge din/Jeres netværk til Polen eller led os kalde resten det "DEN STORE Rusland"  er jeg her til en snak.

VH

 

Armenikos  

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)