Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dagens adrenalinkick

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

For folk, som er vilde med adrenalinkick, kan jeg anbefale følgende, som jeg selv har testet her til aften:

Gå ud i garagen og byg en hems til noget af alt dit ragelse.
Under arbejdet stiller du stigen i en vinkel på ca. 45 grader mod væggen og klatrer med hammeren i hånden op på øverste trin, som du bestiger med ryggen mod væggen.
Med hammeren begynder du nu at slå løs på den bjælke, som lige skal rykke sig det sidste stykke, før du kan komme til at skrue den fast.
Ved den manøvre ændres vægtbelastningen på stigen i en puls, der automatisk står i modtakt til vibrationerne fra væggen, hvorved stigen mister sit fodfæste og skrider.

Husk at stigen fra start placeres således at det ene ben bremses af en værkstedsreol, når den er skredet ca. en meter.

For filen, det kunne have gjort ondt...
Men det gav masser af adrenalin.

mvh Hans

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

En ganske normal det i Hans' garage! :)

Godt du hygger dig..

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Den må jeg prøve adrenalin kick , det er altid sjovt at prøve adrenalin kick med du kan også få det ved hård træning pres din puls max i 20 sekunder f.eks. Sætter du løbebåndet til 40 km i timen det giver adrenalin kick og masser af træningSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

HEHEHE, så mærker man at man har et hjerte hva!

:-) Dorthe

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem stiller da også en stige i 45 grader? Big Smile

Men heldigt der ikke rigtig skete mere.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Aaskov:

Hvem stiller da også en stige i 45 grader? Big Smile

Den stod selvfølgelig i 45 grader, fordi den skulle række ind over en masse skrammel, som jeg ville have lagt mig til at sove i, hvis stigen havde stået 5 cm længere til højre...

mvh Hans

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Stiger er rigtig gode til at blæse adrenalinet op i det røde felt.

Har selv prøvet det engang.

Jeg er brandmand (på tilkald), og blev kaldt ud til en gårdbrand, som var temmelig meget "tændt", så der skulle stilles stige op ved gavlvinduet, og påbegyndes slukning udefra. som sagt så gjort.
Jeg står på den hersens stige i gavlvindues-højde, og vi har lært at man skal åbne for vandet langsomt - det glemmer jeg lige i kampens hede - med det resultat at vandtrykket presser mig baglæns væk fra stigen, jeg husker at jeg holder fast i slangen som på grund af højt vandtryk afbøder en smule for det fire fald, men på den anden side hjælper de 17 kg trykluftapparat på ryggen som en accelerator, og i sidste en som en pude da jeg rammer jorden med ryggen/apparatet først.

Det gjorde nas, og jeg tilbragte derfor resten af dagen på skadestuen, mens kammesjukkerne lavede alt det "sjove". 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

cpufan:

Stiger er rigtig gode til at blæse adrenalinet op i det røde felt.

Har selv prøvet det engang.

Jeg er brandmand (på tilkald), og blev kaldt ud til en gårdbrand, som var temmelig meget "tændt", så der skulle stilles stige op ved gavlvinduet, og påbegyndes slukning udefra. som sagt så gjort.
Jeg står på den hersens stige i gavlvindues-højde, og vi har lært at man skal åbne for vandet langsomt - det glemmer jeg lige i kampens hede - med det resultat at vandtrykket presser mig baglæns væk fra stigen, jeg husker at jeg holder fast i slangen som på grund af højt vandtryk afbøder en smule for det fire fald, men på den anden side hjælper de 17 kg trykluftapparat på ryggen som en accelerator, og i sidste en som en pude da jeg rammer jorden med ryggen/apparatet først.

Det gjorde nas, og jeg tilbragte derfor resten af dagen på skadestuen, mens kammesjukkerne lavede alt det "sjove". 

Haha, ja, det kan jo smutte i kampens hede. Men det må være lang tid siden, for et apparat med stålflaske kun vejer omkring 10 kg i dag.

Men jeg kan forstille mig en psykisk terror der må have været fra kollegaerne bagefter. Stick out tongue

Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder jo mildest talt bekymrende! :)

modetøj fra flere hundrede tøjbutikker online!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)