Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM system freeware

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

DayTradeCenteret i Hellerup:

Hej med jer,
Tak for jeres input, dejligt med forskellige synsvinkler.
Jeg skal kun bruge èn licens, da jeg arbejder på enkelte projekter ad gangen, projekter som er meget tidsbegrænset.

Ofte arbejder jeg direkte i kundens system, så jeg tænker at finde et CRM -system som er meget billigt eller måske gratis, men naturligvis et der fungere.

@Thomas, jeg tjekker lige www.akazell.dk

Mvh Imd

Igen er det vigtigt at beslutte hvad du skal bruge det til. Hvad skal det kunne mere end eksempelvis Outlook hvor du kan journalisere dokumenter. Skal du eksempelvis bruge det til at tidsstyre dine forskellige opgaver.

I Goldmine som jeg benytter i den billigste version er der timerfunktioner, hvor du eksempelvis kan starte en timer og locke at dy har arbejdet på en account i 3½ time...

Det er længe siden jeg har brugt andre meget aktivt (Salesforce.com - som jeg skulle bruge aktivt fingerede så dårligt at det ikke reelt skete - ps det kan have været opsætningen, men jeg er ikke glad for web systemer)

MVH jens

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Faktisk har jeg lige downloadet Easy Time Tracking (som er time/sag registrering) Jeg var ikke klar over at jeg kunne finde den funktion i et CRM system.. smart.

Men jeg skal faktisk kun bruge det til at holde styr på de emner jeg ringer til. Og kunne der være en funktion, hvor systemet automatisk gør mig opmærksom, når jeg skal ringe igen, vil det være toppen. Jeg kender godt Salesforce, Super office m.m og det har jeg ikke midler til :-)

 

Jeg prøver at tjekke Goldmine.. Tak for info

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej IMD.

De funktioner du beskriver er netop dem vi bruger i Akazell.dk

Jeg ved godt designet ikke er verdens bedste, men systemet fungerer rigtigt godt. Vi benytter det selv, og blandt andet SPonsorCar har benyttet det i en årrække.

Du er velkommen til at oprette dig gratis, så vil jeg gerne give dig en guided tour per telefon.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

IMD - Salgshjælp:

Hej Jens,

Faktisk har jeg lige downloadet Easy Time Tracking (som er time/sag registrering) Jeg var ikke klar over at jeg kunne finde den funktion i et CRM system.. smart.

Men jeg skal faktisk kun bruge det til at holde styr på de emner jeg ringer til. Og kunne der være en funktion, hvor systemet automatisk gør mig opmærksom, når jeg skal ringe igen, vil det være toppen. Jeg kender godt Salesforce, Super office m.m og det har jeg ikke midler til :-)

Jeg prøver at tjekke Goldmine.. Tak for info

Hvis det er hvad du bruger det til så ville jeg checke ACT. Det brugte jeg før Goldmine, men netop ringefunktioner var bedre i det program. Timing funktionen er også relativt standard i CRM systemer.

ACT er helt fantastisk til at gå gennem en ringe-/opgaveliste, og har hvis du får indgående telefonopkald en indbygget screenpop - ie hvis kunde xyz ringer, slår crmsystemet omgåene op på deres kontaktkort så du kan se historikken (dette var i den version der blev lavet i 1998-1999) så det kan sikkert mere idag.

MVH jens

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

også med time/sag ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder altså godt, jeg tjekker det og det program Thomas sludre om :-)

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ku' også prøve SugarCRM.

Det er meget godt, og desuden gratis. Al den funktionalitet du skal bruge, mere end f.eks. SuperOffice.

http://www.sugarcrm.com/crm/download/sugar-suite.html

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 49
Fra  Grid Athletics LLC Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Se Zoho CRM . . . Det er fint nok og gratis i en lille version . . .

http://crm.zoho.com

Mvh

Clauis

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan foreslå Office123 som er gratis, men dog ikke til download, men i stedet online (browserbaseret). Du kan integrere med din Gmail eller en hver anden IMAP konto. Oprette kontakter fra dine email, tilknytte projekter og opgaver og på sigt også lave opkald via Skype. Måske det var noget for dig.

Mvh. Mikkel

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)