Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg Mærkater til smykker ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står og mangler nogle pæne mærkater ( til priser og materialebeskrivelse)  til egen produktion af smykker. Det er halskæder, armbånd og ørestick.
I dag bruger jeg små hvide manilamærker på snor, men jeg synes ikke det ser helt prof ud.
De skal ikke være for store, gerne med et 'ryk af' prisfelt i bunden og gerne til at putte i en inkjetprinter, eller en lille etiketprinter.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viggo

Jeg ville forslå du fik trykt nogle tykke A4 ark med lables på. hvor du efter kan smide et ark i printeren ?

Men så skal du også klippe og hulle ? men det er nok den billigste løsning.

f.eks kan vi tilbyde 1250 A4 250gr 4+4 med farvetryk på bagge sider til 1399,-

Thomas Østerbye Nielsen

www.trykk.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har engang lavet hængemærker til en tøjproducent.
Der blev et standard mærke med hul i toppen (lidt ala manilla mærke), som hun selv kunne skyde i tøjet, som hun syede. Der var hendes logo + str:__________ (her kunne hun så selv skrive størrelse på med en tusch) og et felt til prisen (stor nok til at skrive eller at sætte et prismærke på). Dem var hun super glade for. De var sorte/hvide og så skrev hun med sølv tusch, det så ret chekket ud! Stick out tongue Men man kan jo sagtens få lavet perforering på mærket.

Men ellers kunne du som nævnt også købe noget karton og bare printe ud på, men det kræver så at du får sat en masse mærker op på et ark, og det ved jeg så ikke lige om du har kompetancerne til - ellers kan jeg godt hjælpe dig.

 

:-) Dorthe

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det er nok ikke lige den løsning jeg vil bruge, men tak for forslaget. Jeg var inde på din hjemmeside, og kan lide det jeg så. Jeg har nok en anden opgave jeg ringer og snakker med dig om.

Hilsen Viggo Poulsen

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe

Tak for foreslaget. Det er mere nogle ret små mærkater, der evt. kan printes på en lille labelprinter. De hvide manilamærker jeg bruger i dag er ca. 3x2 cm, og jeg vil gerne længere ned.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så kan jeg godt se, at det er noget småtteri du sidder med Smile

Men det kan godt lade sig gøre at lave en form for skabelon, som du kan printe ud og skære bagefter. Der findes også sådan en form for rulledims, som kan lave perforering, ligeså let som at tegne en streg efter en linial. 

Det er ihvertfald håndarbejde du er ude i. Hvad med noget selvklæbende, kunne det være en løsning?

:-) Dorthe

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne nok bruges til ringe, men ikke til armbånd og kæder. Desværre

Hilsen Viggo

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viggo

Dette er et temmeligt gammelt indlæg, som jeg faldt over, da jeg står med samme problem, som du havde. Må jeg spørge hvilken løsning du kom frem til? Synes ikke engang jeg kan finde manillamærker på 2x3 cm nogen steder. 

På forhånd tak.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)