Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken type forum ville passe til mit website

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 22. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en hjemmeside www.rrc-designs.dk og vil gerne have et forum på det. Har tidligere haft et forum, men det blev totalt spammet til at bot brugere, og gik til sidst ned.

Har kikket i nogle tidligere spørgsmål omkring forum, men ved ikke om alle typer passer til den type side jeg har, og den kode som ligger bagved. Ved ikke ret meget om website programmering og forum. Kunne godt tænke mig et simpelt, brugervenligt, spambruger sikret forum som ikke er alt for dyrt, og et som jeg måske selv kan installere. Ham som har lavet min hjemmeside, har ikke så meget tid til at gøre det længere, så kunne være godt hvis jeg selv kunne gøre det.

Mvh Rasmus

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Der findes en del forskellige gratis forum løsninger rundt omkring, som vidst er ret nemme at installere og tilpasse.

En af de mest brugte og anerkendte må være phpBB, som har en masse gode muligheder for antispam og den slags. Det er meget brugervenligt og du kan faktisk selv bestemme hvordan dit forum skal bygges op.

Det kan være rigtig hårdt arbejde at starte et forum op, da det er dig der skal skabe alt aktivitet i starten og det er den aktivitet som skal tiltrække nye medlemmer/brugere. Det er tidskrævende, men hvis du har et godt netværk af venner og ligesindede kan de nok hjælpe dig.

Held og lykke med det!

Fra Helsingør
Tilmeldt 22. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Det har faktisk løkkedes mig tidligere at have et rimeligt godt besøgt forum. Men det er nu ikke det jeg skal bruge det til. Det skal mere bruges til at kunne snakke med andre interessefælles samt give folk mulighed for at spørge. Så det er ikke et forum som skal være besøgt men mere som en service til dem som besøger min side.

Mvh Rasmus

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)