Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En aftale er en aftale..eller ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der blevet af det gamle ordsprog en aftale er en aftale, Sad og læste på ekstra bladet. dk om en mand der havde betalt 189 kr. for en bilvask og ikke var tilfreds. Han fik bilen vasket 3 gange med samme resultat, en beskidt bil. Så kommenterer folk på Nationen og mener han er en nar der kun ønsker at skabe ballade og er helt til grin.Indifferent  og undskyld her kommer min alder nok ind men jeg havde da så sandelig også forventet at min bil blev ren til 189 kr.

Er det den generelle holdning at man er fuldstændig ligeglad med om man får noget for sine penge, for så ville jeg da som tillæg spørge om de aldrig selv har lavet noget for at tjene deres egne penge, for i min verden lyder de som en bunke snot forkælet menesker. og var det dem selv det var gået ud over så verden sikkert anderledes ud.

Så til overskriften i indlæget her. Prøv idag at lave en aftalte med en du forventer holder sin aftale. sandsynligheden for at personen ikke dukker op er faktisk stor, og hallo tag mig da bare for givet jeg har da ikke andet end at tage mig til end at føle mig fuldstændig til grin, og ringe nej det har du ikke ligt tænkt på... Hvad blev der af empatien (Tanken) overfor andre menesker.

Sker dette kun i min verden. eller har i bare vænnet jer til det..

Kenn

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg gør tit det at jeg dagen før et møde, eller hvis det ligger sidst på dagen, så om formiddagen, lige giver et kald og bekræfter aftalen. Så er du da kommet så langt. 

Dukker en person så ikke op alligevel - så skynder jeg mig at holde op med at bruge energi på det, så jeg har mere tid til at lave noget, som jeg kan tjene penge på [;-)] Jo før du kommer videre, jo færre minutter af din sikkert dyrebare tid taber du! 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror bare du skal holde dig fra diskussionerne på nationen. Har EN gang været derinde og kigge, fordi ideen med en platform hvor man kunne ytre sig om diverse nyheder osv. egentlig virkede meget tiltrækkende. Må dog indrømme at jeg var lige ved at begynde og græde over, hvor nederdrægtig folk generelt er overfor hinanden derinde. Det er jo nogle, efter min mening, virkelig syge mennesker, som skriver de kommentarer man støder på derinde og der er jo slet intet sagligt i det. Bare folk, der smider alle de fordomme og provokationer ud til skue, som de aldrig ville turde stå ved IRL. Helt hovedløst hvis du spørger mig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)