Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til prisfastsætning.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det jeg mener med dygtighedsgrad er at afhængig af erfaring og evner, så skal prisen sættes dertil. Vi kan ikke gå ud på markedet med de højeste priser på baggrund af vores HA.alm med primær teori og kun få mængder praktisk arbejde indtil nu.

Prisen mener jeg derfor skal afspejles i dette, hvilket ligger til grund for ideen om marginalt lavere priser end de andre på markedet. Dette også på baggrund af at vi formentlig skal køre dette i 2 1/2 år indtil vi forhåbentlig ansættes i et statsautoriseret revisionsselskab så vi kan blive Statsautoriserede selv.

 

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Du kan skrive en privat meddelse herinde på amino, eller til Kj@Jkmt.dk. Så kan vi tage den derfra.

 

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Jeg vil ikke anbefale dig at blive underleverandør - jeg vil anbefale dig egne kunder og dermed uafhængighed.

Hej Jørgen,

Det er jeg så ikke enig med dig i - i hvert fald ikke i en opstartsfase.

Respekt for den teoretiske baggrund - men bogholderi er nu engang meget anderledes end teorien. Der skal noget erfaring til, før jeg ville turde købe ydelsen af en nystartet bogholder.

Anettes råd om at blive underleverandør og have sparring med en erfaren indenfor området, må være det optimale i en opstartsfase.

 

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal tilføjes hvis du ikke har set det ekspresso, at vi har allieret os med vores tidligere underviser i regnskab på handelshøjskolen.

Så vi har et samarbejde hvor han hjælper os, lærer os yderligere op som en mentor, samt at han er klar til at hjælpe hver gang vi har en svær problemstilling eller vi har nogen former for tvivl.

Desuden f¨år vi dybdegående undervisning i regnskabsprogrammer af ham (eks. kan Winfinans nævnes)

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra Humlebæk
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Prisfast sættelse er altid det sværeste når man starter egen virksomhed. Du skal altid tænkte på at du ikke skal scorre de vilde penge i starten, men gi' ud af dig selv!

Jeres produkter som kommende revisions firma er rådgivning og rådgivning, dertil kommer der lidt papir arbejde. Mit råd til dig, som jeg også giver andre nystartede firmaer:

- Sæt en start pris som du selv vil give for ydelsen pr. time.

- Tænk på hvor lang tid det vil tage dig, at taste tal ind, og trækker lager ud og ind?

- Derefter giv gratis råd til forskellige debat forum eller ude i dit netværk. Det koster dit firma penge her og nu og 1 år frem, men på langt sigt har du et virkelig stærk social netværk, som kun vil komme til dig, fordi de VED du er en real person som ikke kun tænker PENGE og MIG. Dette er virkelig vigtigt ved nystartede virksomheder.

Men husk altid de første 2 år er hårdt arbejde og underskud, du skal have is i hovedet og holde tungen lige i munden hele vejen. Men tænk altid lang sigtede.

Et godt citat:

Tænk aldrig på hvad DU har givet for en varer når du sætter pris, men hvad kunden / DU vil give for en varer/ydelse!

Men en pris når du stadig er studenrende og dermed ikke har uddannese og erfaring klar til den store timeløn, vil jeg sætte en pris mellem 250-275 + moms

Håber jeg har hjulpet dig lidt på vej. Min virksomhed arbejde med at rådgive unge og nye iværksætter med markedting, administration, netværk m.m

Ha' det godt med arbejde, og det hele har det godt ;)

Med venlig hilsen

Thomas Ingham

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)