Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har lyst til at være med til at sende pakker til udlandet i fællesskab

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Donhassel!!!! PÅ DENNE HER FORUM SKAL DU IKKE BEDØMME FOLK PÅ NOGEN MÅDER KAN JEG LOVE DIG FOR!! DU SKAL HELLERE IKKE SIGE AT HAN SPILLER EN PERSON SOM HAN IKKE ER !! DET KAN DU IKKE VIDE!!   KÆRE ADMINISTRATOR HOLDER I IKKE ØJE MED DISSE MENNESKER SOM DONHASSEL DER ØDELÆGGER FOLK FORRETNINGER.... ELLERS KAN VI LIGESÅ GODT MELDE OS UD HERFRA!

Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Jeg bedømmer da ikke nogen - det er da tydeligt hvem han er!
Du skal huske at en IP adresse kan afslører mange ting; Bl.a. hvem man er. 

Jeg ødelægger såmænd ingen forretninger, syntes bare det er under alt kritik den måde han griber det an på.

Så i stedet for at du "skælder & smælder" så kunne du istedet spørge hvor jeg ved det fra.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

CyberWarrior:

Donhassel!!!! PÅ DENNE HER FORUM SKAL DU IKKE BEDØMME FOLK PÅ NOGEN MÅDER KAN JEG LOVE DIG FOR!! DU SKAL HELLERE IKKE SIGE AT HAN SPILLER EN PERSON SOM HAN IKKE ER !! DET KAN DU IKKE VIDE!!   KÆRE ADMINISTRATOR HOLDER I IKKE ØJE MED DISSE MENNESKER SOM DONHASSEL DER ØDELÆGGER FOLK FORRETNINGER.... ELLERS KAN VI LIGESÅ GODT MELDE OS UD HERFRA!

Rolig nu.
Lad være med selv at overfalde andre og slap med med de store bogstaver.

For at svare det spørgsmål, nej vi holder ikke øje med alle debatter hele tiden. Det er simpelthen umuligt med de mange indlæg der hele tiden kommer.
Hvis du falder over noget, som du ikke mener hører hjemme her på Amino, så tryk på knappen "Mere" og derefter "Anmeld" - på den måde får vi moderatorer en besked og kan gøre noget ved det.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er det da ?

mvh

Jesper

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Ravn:

Fashion-Seller:

Hvorfor laver du ik bare et mini lager i Tyskland så?

Det kan man vel ikke uden at skulle moms registreres i Tyskland,

Lagerhotel...

 

 

Det gør da ikke nogen forskel om det er lager hotel eller ej!

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm, der mangler da vist et par indlæg i tråden, ellers så fatter jeg bare nada af det pludelige udbrud og angreb på en bruger der ikke tidligere i tråden har skrevet :-S

Hvis i fjerner indlæg og der fortsættes en debat ud fra det, hva så med bare at slette tråden. For den giver jo ingen mening nu.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)