Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmaplan - hvorfor ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Da jeg startede havde jeg kun håb for at eksistere ( dog er det indtil videre stadig kun fritids virkesomhed) og jeg havde ingen plan for vækst og hvordan jeg ville gøre for at kapre kunder.

Så jeg spørger andre iværksætter : Hvorfor firmaplan ? Har i brugt den til noget konstruktiv efterfølgende ?

 

Lige noget jeg har tænkt en del over!

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig er en firmaplan en god ide.

Jeg vil gerne bruge en metafor for at forklare det:
Prøv at forestil dig at du skal ramme en dartskive med en dartpil. Her får du bind for øjnene, bliver snurret rundt, samt fulgt ind i et mørkt rum, også bliver du bedt om at ramme dartskiven.
Istedet, prøv herefter at forestille dig at du står i rummet med dartskiven med masser af lys. Du har en plan for hvordan du skal ramme dartskiven, måske står der en coach som hjælper dig med at ramme den?

I hvilken af situationerne tror du at chancen er størst for at ramme?

Det samme gælder med virksomhed. Selvfølglig vil planen ændre sig undervejs: Men du skal have en plan for HVOR du vil hen, og HVORDAN du vil komme derhen.

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man starte for sig selv så har man jo sine tanker i hovedet og det er altså det man mener der skal skrives ned.

Jeg selv har ikke lavet en plan og min målsætning er da at det skal blive fuldtids forretning den dag jeg er udlært, så jeg bruger tiden imens til at blive kendt og finde kunderne samt finde prislejet jeg vil ligge i !

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en tilføjelse til indlægget fra Lars - husk nu at sætte et HVORFOR ind udover hvad og hvordan, da det er det der i sidste ende giver dig energien og lysten til selve firma-/forretningsplan - se evt. min nyeste blog her på amino

Dbh.

Kim Kampp

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er supervigtigt med planen, da det klargør din strategi og handlinger - både overfor dig selv og din bank.

Planen er formentlig også med til at provokere dig til at få alle sider afdækket, så det ikke kommer alt for mange ubehagelige overraskelser.

Tiden du investerer i planen kommer 10 fold tilbage til dig.

Mvh

Holger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)