Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EU's momspakke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Den 1. januar 2010 træder EU's momspakke i kraft. Den kommer til at berøre alle, som sælger varer og ydelser til kunder i andre EU-lande.

Jeg har personligt ikke tid til at skrive en masse om pakken - men det er heller ikke nødvendigt, for der findes en del information tilgængelig på nettet, og der vil komme meget, meget mere til. Det jeg dog kan er, at jeg kan samle links til relevant materiale og offentliggøre dem her. I det lille forlag, jeg er medejer af, sidder vi løbende og samler "interessante momslinks", så det ligger lige til højrebenet at lægge dem ind her.

Materialet samles i en blog: http://www.amino.dk/blogs/larsgosvig/archive/2009/11/18/eu-s-momspakke.aspx.  

Bloggen har ikke til formål at "erstatte" debatten i de respektive fora. Det vil sige, at spørgsmål til momspakken - eller moms og afgifter generelt - skal skrives i det relevante forum. Skulle du finde links jeg ikke har med - så er du mere end ualmindeligt velkommen til at smide dem ind.

Venlig hilsen
Lars

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt initiativ Lars!

Det har undret mig lidt at der på Amino ikke har været større fokus på EU's momspakke, som snart træder i kraft. Det hverken fra rådgiverside eller brugerside.Yes

Henrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Er det ik kun på serviceydelsesområdet, at der sker nogle ændringer af betydning?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nejooo ... de vigtigste og største ændringer vedrører handel med ydelser. Men der sker generelt ændringer i angivelsesfristerne til Listesystemet og en ændring af momsrefusionsreglerne.

Vh
Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Bloggen: http://www.amino.dk/blogs/larsgosvig/archive/2009/11/18/eu-s-momspakke.aspx er opdateret med relevante links.

Vh
Lars

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)