Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer at flytte til Magento, fra Oscommerce?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik P.:

Jeg er bange for at du undervurderer arbejdsbyrden i at komme igang med en Magento løsning.

Magento er et vidunderligt system, men er utroligt tungt at sætte sig ind i, og selvom det lyder let at hente Magento, installere det og 1-2-3 og igang, er dette nu sjældendt fakta.

Jeg taler udfra erfaring at vi har flere kunder som simpelthen går død i denne proces selv, fordi hele produktopsætningen f.eks. både tager tid og er en krævende proces, herunder er der også konfiguration af hele systemet.

Når jeg ser på de løsninger vi har leveret i Magento, har vi lagt rigtig mange timer i at hjælpe vores kunder igang, og opnå forståelsen med hvordan Magento fungerer. Faktisk så ligger størstedelen af vores ydelse i at sætte folk ordenligt igang så de får mest muligt ud af brugen af Magento.

Hvis du er frisk på at smide 30 timer og derover, på at forstå systemet før du egentlig kommer igang med din shop, så kan du helt sikkert spare penge, i bedste fald faktisk købe et billigt template og være igang.

Jeg vil dog dertil sige at uden teknisk indsigt, kommer du til at alliere dig med en teknisk partner, medmindre du vil sætte din forretning i en situation, hvor shoppen f.eks. ikke virker fordi et modul er installeret forkert eller andet.

Jeg vil afslutningsvis sige at Magento er et rigtig godt system, men hvis man forlader havn på egen hånd - er du efterladt til forums og online guides. Og det er et vagt forretningsgrundlag.

Jeg vil ønske dig rigtig god fornøjelse med Magento, hvis du skifter, er der rigtig mange funktioner som du vil blive rigtig glad for. 

Rigtig godt indlæg, uden salg som bagtanke! Thumbs up og et par stjerner Yes

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Valby
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

Jeg sidder netop med samme overvejelse som dig - og jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om, hvad det endte med for dig? Fik du skiftet til Magento, til hvilken pris osv?

Hilsen Annette

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)