Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop på en ny måde

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Få en professionel Webshop gennem Opti-web.dk uden at skulle have penge op af lommen.

Med andre ord kan du få en professionel webshop, som bliver overvåget og drevet frem for at du kan opnå størst muligt salg i din webshop.

Vi påtager os design, SEO og strategier for at din webshop skal kunne konkurrere med de bedste på nettet i dag. Dette er selvfølgelig en lang proces i forhold til hvis man bestiller en webshop hos en webdesigner og får denne overdraget, for X antal kroner, og så er man i gang.

Gennem os er man også i gang og på nettet lige så hurtigt som hos andre webdesignere, men vi ligger bare bagved produktet og følger det hele vejen, og holder statistik med hvordan webshoppen klarer sig, og vi agerer ud fra denne statistik, så vi retter fejl og er i løbende dialog med dig som kunde, ligeledes er du ikke overladt til dig selv mht. support.

Og det er gratis og komme i gang, men selvfølgelig er vores ydelse ikke gratis, men vi stoler så meget på det vi kan, at vi tager betaling i procenter af omsætningen, således er du som kunde sikret at vi yder vores bedste, da vi ellers ikke tjener penge.

Vi har ikke en skjult dagsorden og sælger du ikke noget, så koster det ikke noget.

Så når du vælger en webshop gennem os, så får den vores fulde opmærksomhed, for at du skal få gang i dit salg.

Vi er sådan set ligeglad med hvad du vil sælge i din webshop, så længe det er indenfor lovens rammer, når bare du er engageret i driften af denne webshop, og påregner at det skal være din hovedindtægtskilde.

Vi stiller nogle krav:
• Du skal have et varelager
• Du skal bruge min 500,- på annonce kampagne på nettet, som vi tilrettelægger med dig
• Du skal sørge for at overholde det handelsbetingelser der på din webshop
• Og du skal hvis du ønsker at din shop skal kunne modtage dankort selv betale for div. Oprettelser
• Vi laver en kontrakt på aftalen der beskriver ejer forhold af tekst og billede materiale i webshoppen.

Hvis dette lyder som noget for dig, eller du har yderligere spørgsmål er du meget velkommen til at ringe på tlf. 21 86 06 95

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en ref. butik vi kan se?

Hvad snakker vi om af % hvis en butik omsætter for fx. 500.000 og en anden omsætter for fx. 12 mill.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har om kort tid et par stykker vi venter på kundes pbs aftale skal gå iorden. konceptet er nyt og det er vores første 2 i sender i luften om en lille uges tid måske 10 dage.

% satsen er jo afhængig hvor meget hjælp lejer skal have men udgangs punkt er 10% for de første 500.000, op til 750.000 og så falder taksten 2,5% osv

håber du forstår

 

hl

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak forstår det fint :-)

Det kan jo godt blive en rigtig god forretning hvis i får et par store butikker i hus.

 

Når du har noget mere konkret må du gerne skrive en besked, har muligvis flere potentielle butikker

 

Dbh.

Thomas

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo men thomas for at sætte en ordenlig webshop op er 100 timers arbejde hurtigt brugt og hvis vi er så gode som vi påstår vi er så har kunden jo en super indtjenning. Mange gør den fejl at tro at hvis de laver en webshop så hviler den i sig selv, nej man skal ud og følge sine konkurenter også og hele tiden pleje sin shop med opdateringer og rettelser og have styr på når google ændre sin algoritme, og så håbe eller ihvertfald være i stand til at se om de første ændringer man laver bærer siden i den rigtige retning.

 

men jeg skal nok kontakte dig når vi har noget oppe og køre.

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov det ikke meningen at det skulle misforståes på nogen måde, jeg syntes det er fantastisk når der kommer nye idéer op og specielt hvis der kan tjenes rigtig gode penge på det :-)

Og jeg ved skam godt der ligger mange mandetimer bag mange projekter.

 

Glæder mig meget til at se det i luften og håber du skriver til mig når i er på.

Tror faktisk vi kan "dele" nogle kunder, men lad mig vende tilbage med det når i er på.

 

Skriv evt. en PB til mig eller på thomasclausen1@gmail.com når der er nyt.

 

Go aften

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der kommet gang i forretningen? Jeg kunne godt tænke mig at gøre brug af jeres model.

Mvh.

Jesper

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres egen side er ikke særlig interessant eller intuitiv. Hvor er jeres referencer. Kunne godt tænke mig at se noget af jeres arbejde.

Mvh
Rasmus

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)