Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Booking: Undersøgelse

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer med Online Booking systemer.
Bruger i det overhovedet, benytter i jer af SMS reminder, E-Mail reminder o.s.v.  Hvad lægger i vægt på, eller hvordan vil den optimale løsning være?

Links til systemer / producenter er også meget velkomne.

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej C.

Jeg benytter online booking i min klinik.

Jeg noterer mig at der hver eneste uge er mange der benytter booking systemet og jeg hører fra mine kunder at de sætter stor pris på at kunne sidde i "fred og ro"  og booke i deres arbejdstid uden kolleger og chefer kan høre de ringe op til mig.

Jeg benytter mig også af sms-reminder og oplever at "no show" er næsten  er = nul.

Jeg oplever at min udbyder er nem at få kontakt til og desuden er meget lydhør overfor ønsker til forandringer og tilføjelser til booking systemet.
Det , sammen med et bookingsystem der rummer alle funktioner, også dem jeg ikke selv havde tænkt på at jeg ville få brug for, sammen med et 100% stabilt  booking system, det er den optimale løsning for mig:-)

God dag fra T.

 

 

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kolding,

Må jeg se det i funktion, hvad for en klinik driver du, og hvilke funktioner mener du er et must have / nice have?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej igen...

Jeg driver en skønhedsklinik som udbyder flere forskellige ydelser indenfor området. Vi er jævnligt 2 behandlere i klinikken.
Jeg bruger Gecko.dk

hmmmm...dælme svært lige at remse must have/nice have op....der er jo et hav af dem;-)

Min umiddelbare forventning til systemet da jeg i sin tid købte det var, i al sin enkelthed, at kunderne nemt og enkelt, skulle kunne, vælge ydelse, få en oversigt over ledige tider i klinikken og booke en tid uden telefonisk kontakt.
I det daglige gør et hav af forskellige indstillinger det muligt for mig at styre kalenderen både for mig, min kollega og de forskellige kabiner.
Det kræver en del "benarbejde" men når først grundindstillingerne er på plads så er det næsten uundværligt:-)

Jeg kan evt svare dig mere konstruktivt, hvis du vil fortælle om du spørger, fordi du selv er ved at udvikle et stystem og gerne vil have input til hvad du skal være obs på at implementere i systemet;-)....eller om du spørger fordi du er på udkig efter et system, og vil have input til, hvad du skal være obs på at systemet skal kunne tilbyde dig;-)

:-) T.

 

 

 

 

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg er selv ved at udvikle et system, dog ikke målrettet skønhedsklinikker, men det er nu også lige meget i den her forbindelse. Derfor jeg godt kunne tænke mig en brainstorm omkring emnet :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Hej igen,

Jeg er selv ved at udvikle et system, dog ikke målrettet skønhedsklinikker, men det er nu også lige meget i den her forbindelse. Derfor jeg godt kunne tænke mig en brainstorm omkring emnet :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Hej Casper,
Den lokale Centerfrisør i Hinnerup benytter et online booking system fra:

http://www.admind.dk/index.php?page=16

Det fungerer fint Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 05:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Hej igen,

Jeg er selv ved at udvikle et system, dog ikke målrettet skønhedsklinikker, men det er nu også lige meget i den her forbindelse. Derfor jeg godt kunne tænke mig en brainstorm omkring emnet :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Hvis du tager skønhedsklinikker over én kam inkl. alt vedr. velvære, så er der god efterspørgsel efter booking systemer.

Det er i dag meget vigtig for kunderne at kunne booke 24-7.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I forbindelse med denne undersøgelse, som jeg finder meget interessant, så ville jeg høre, om I synes et bookingsystem, hvor iPhone (evt. Android) også kunne var en platform til at booke på?

Jeg er nemlig i gang med det og skal finde et niveau, hvor mit booking system til iPhone kan tale sammen med booking systemer eller evt. integreres direkte ind i det enkelte booking system.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

sdk:

Hej

I forbindelse med denne undersøgelse, som jeg finder meget interessant, så ville jeg høre, om I synes et bookingsystem, hvor iPhone (evt. Android) også kunne var en platform til at booke på?

Jeg er nemlig i gang med det og skal finde et niveau, hvor mit booking system til iPhone kan tale sammen med booking systemer eller evt. integreres direkte ind i det enkelte booking system.

 

Jeg ville ikke personligt selv booke via et booking system på min telefon i min branche. Men jeg ville virkelig gerne have backend via min iphone. 

Dog tror jeg at frisører osv. kunne have glæde af en app. Altså steder hvor det ikke er en, en gangs booking men et sted man kommer ofte. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)