Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Liste over gratis tekstlinks

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny her inde på Amino og fandt engang en liste over hvor jeg kunne ligge gratis tekstlinks. Men kan ikke finde den igen, selv efter mange forsøg. Så vil høre om der ikke er nogen der kan hjælpe og vil ligge linket her så jeg kan gøre lidt for at få flere forbi min hjemmeside.

Er en total nybegynder inden for alt hvad der har med hjemmeside m.m at gøre og pengene er ikke de store, så vil prøve selv at gøre lidt og tror lige jeg kan klare at ligge nogle tekstlinks ud Confused

Er der andet end tekstlinks der er idiot sikret og ikke kræver meget, som jeg selv kan kaste mig ud i ?

Skal nok ikke ud i noget der kræver for meget kodning, billede behandling eller andet i den stil. Hvis der er mere jeg kunne gøre, ville det være en kæmpe hjælp med en forklaring for dummies eller et link hvor jeg kunne finde det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, den kan helt sikkert bruges.

Det var dog ikke den jeg mente, for den jeg havde set var her på Amino. Mener der også var et link til denne i højre side kolone, så hvis der er nogen der kan linket til den anden liste vil det også være en hjælp. Så kan jeg måske finde links der ikke er på den Mikael Christiansen har givet. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Du kan evt prøve denne side:

http://www.linkkataloger.dk/

Det er et stort linkkatalog med oversigt over mange danske og udenlandske linksamlinger. Det fungere vist ganske godt. Der kan du også holde styr på hvor du har tilmeldt, samt hvilke tekster du har brugt.

Håber det var noget i den stil du manglede.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)