Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Politik, forkert Priortering?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Spøg til side... Stortset alle pengene er enten sponsorater eller fra valgkredsen, og det er altså penge den enkelte opstiller får stillet til rådighed af andre...

Fashion,

Du kender vist ikke ret mange politikere af den lavtprofilerede slags. Der kigger man altså i høj grad på egne konti før valgkampen går i gang og finder ud af, hvor mange penge man selv vil spytte i sin valgkamp. (I hvert fald til kommunalvalg som der tales om her).

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Spøg til side... Stortset alle pengene er enten sponsorater eller fra valgkredsen, og det er altså penge den enkelte opstiller får stillet til rådighed af andre...


Du har tildels ret, især til folketingsvalget kommer pengene fra sponsorater o.lign. da beløbene der er væsentlig større end til kommunalvalget. Nu har jeg selv været ude og føre en del valgkamp de seneste dage og kender dermed en del kandidater. Alt deres materiale er betalt af egen lomme.


// Peter

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Fashion,

Du kender vist ikke ret mange politikere af den lavtprofilerede slags. Der kigger man altså i høj grad på egne konti før valgkampen går i gang og finder ud af, hvor mange penge man selv vil spytte i sin valgkamp. (I hvert fald til kommunalvalg som der tales om her).

Kender to der stiller op i DK, og de er begge firmasponsoret mere eller mindre. Men det er rigtigt at kommunalvalg er anderledes end folketingsvalg, og den missede jeg lige...
Så nogle betaler selvfølgelig selv, men det er næppe dem, som deler ret mange ting ud på gaden, ud over de obligatoriske flyers... De bruger det meste af budgettet på valgplakater...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

p.lose:

Du har tildels ret, især til folketingsvalget kommer pengene fra sponsorater o.lign. da beløbene der er væsentlig større end til kommunalvalget. Nu har jeg selv været ude og føre en del valgkamp de seneste dage og kender dermed en del kandidater. Alt deres materiale er betalt af egen lomme.

Yup enig... Men dem som betaler af egen lomme, er jo ik dem som deler mange roser, potteplanter, bamser eller what ever ud. De bruger budgettet på flyers og plakater...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Så nogle betaler selvfølgelig selv, men det er næppe dem, som deler ret mange ting ud på gaden, ud over de obligatoriske flyers... De bruger det meste af budgettet på valgplakater...


Det er jo et prioteringsspørgsmål :) Jeg kender flere kandidater, som nærmest har klistret hele byen til med plakater, bannere osv. selvom pengene kommer fra egen lomme. Det handler også i høj grad om man er ny kandidat eller allerede sidder i enten byråd eller regionsråd.

Hvis du lægger mærke til f.eks. Socialdemokratiets kampagne, så er det tydeligt at de bruge store summer på dette valg.


// Peter

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

p.lose:

Det er jo et prioteringsspørgsmål :) Jeg kender flere kandidater, som nærmest har klistret hele byen til med plakater, bannere osv. selvom pengene kommer fra egen lomme. Det handler også i høj grad om man er ny kandidat eller allerede sidder i enten byråd eller regionsråd.

Det var os det jeg skrev... Dem der betaler selv, de fokuserer på plakater og flyers, mens dem som har sponsor kroner i rygger, så og forære skrammel væk...

p.lose:

Hvis du lægger mærke til f.eks. Socialdemokratiets kampagne, så er det tydeligt at de bruge store summer på dette valg.

Den må jeg så have tilgode, for kommer ik lige til DK foreløbig. Men i bund og grund skyldes det vel bare, at de forsøger at vinde noget af det tabte tilbage...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Den må jeg så have tilgode, for kommer ik lige til DK foreløbig. Men i bund og grund skyldes det vel bare, at de forsøger at vinde noget af det tabte tilbage...


Hehe okay. De er i hvert fald rimelig offensive i denne valgkamp, men det kan de jo også være nu hvorfor de har fagbevægelsens opbakning på kontrakt.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)