Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google: Page Speed May Become a Ranking Factor in 2010

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil tro det får stor betydning for store sider som loader langsomt kan sagtens ligge et af de stabil steder med deres side er vokset fra denne server og mange bruger presser en server til længere loade tid .

Disse oplysninger vil jeg også bruge i min strategi hvilken server jeg vælger , da i visse tilfælde kan min hjemmeside hastige opload , udvikle sig til den mest vigtige faktorer ved nogle uheldig sammentræf , med stor opmærksom ved problemer skal man bare gribe hurtigt ind nu , for nu har det også en SEO betydning Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis Google beynder at inddrage sidens hastighed i algoritmerne, så kan i godt regne med at det i mange år fremover KUN vil være den tid det tager at hente den rå html for siden. Det vil sige at følgende ikke vil indgå:

* Loadtid af billeder, CSS og javascript på siden

* Eksekveringstid af javascrípt, flashfiler m.m.

Årsagen er at alt andet vil koste alt for meget båndbredde og regnekraft hos Google. At flytte sin hosting til det land sitet hyenvender sig til vil heller ikke batte særligt meget. Er det slemt koster det måske 300ms ekstra at hente en htmlside fra Danmark til USA, og det er ikke det der giver topplaceringer.

Der der skal optimeres på er kode, memory og CPU kraft der hvor man fx. får hostet sit website. Eller lægge sine sider som rå htmlfiler på serveren.

Mvh Jesper Jørgensen

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)