Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Liv på månen?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Google har i dag ændret deres logo for at sætte fokus på emnet omkring, hvorvidt der er vand på månen og dermed liv.

Hvordan forholder i jer til emnet? Tror i at der er liv på månen?

Ha' en god lørdag!

Med venlig hilsen
Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved har en ny månesonde for ikke så længe siden fundet en hel del brint på månen.. Og er der brint, så er der sikkert også Vand eller is.. Og er der vand og is, så kan det teknisk set betyde en form for liv..  Men ummidelbart tror jeg dog ikke på intelligent liv på månen.. :)

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj B. Müllertz:

Så vidt jeg ved har en ny månesonde for ikke så længe siden fundet en hel del brint på månen.. Og er der brint, så er der sikkert også Vand eller is.. Og er der vand og is, så kan det teknisk set betyde en form for liv..  Men ummidelbart tror jeg dog ikke på intelligent liv på månen.. :)

Der er vel også forskel på liv og intelligent liv?

 

Bedste udfald, må vel være, at de finder nogle bakterier.

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, men hvis der er liv andre steder i universet, sætter det hele evolutionsteorien i stort dilemma, da det rent sandsynligt ikke vil kunne lade sig gøre. Så hele vores eksistensgrundlag kan blive rystet i sin grundvold.

Jeg har selv hørt de absolut førende i evolutionsteori udtale , at hvis der findes nogen som helst form for liv andre steder i universet, vil de opgive alt hvad de tidligere troede på.

Hvis man kender til Big Bang teorien sammenkædet med evolutionteorien og almindelig sandsynlighedregning, vil man vide at det så vil være helt umuligt, at liv ville kunne opstå 2 steder i vores univers ud fra den samme eksplosion.

De her oplysninger kan forandre verdenen , over tid, i en grad mange nok ikke kan forestille sig lige nu

Debatten imellem religiøse, blandt andet dem der diskuterer intelligent design, og de ateistiske videnskabsmænd vil.. ja eksplodere.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Andersen:

Nicolaj B. Müllertz:

Så vidt jeg ved har en ny månesonde for ikke så længe siden fundet en hel del brint på månen.. Og er der brint, så er der sikkert også Vand eller is.. Og er der vand og is, så kan det teknisk set betyde en form for liv..  Men ummidelbart tror jeg dog ikke på intelligent liv på månen.. :)

Der er vel også forskel på liv og intelligent liv?

 

Bedste udfald, må vel være, at de finder nogle bakterier.

Jeg tror i har fat i den rigtige forklaring. Altså vi snakker nærmere uintelligent liv på Månen :-)

 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kommer jo nok bare til at erkende at vi på denne jord bliver rubriceret som en uintelligent livsform, og at det derfor er muligt med intelligent liv et andet sted i universet  Big Smile

Således beroliget kan teoretikere fortsat have en god weekend Wink

Michael Sørensen

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke der er så meget liv, men nok at de har nogen insikter og andre små dyr..

Men det finder vi ud af når alle dem der har købt grund deroppe flytter derop :-)

www.moonshop.se

Mikkel

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

ejendom-paa.maanen.dk er nok snart aktuelt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)