Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver partnerlinks også "link-juice"?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi arbejder i øjeblikket på at skaffe partnere til vores hjemmeside, primært for der igennem at få flere besøgende.

I den forbindelse funderede jeg lidt på om et partnerlink også giver "link-juice", forstået på den måde at Google ser det som et almindeligt backlink til sin hjemmeside og dermed bidrager til SEO? Grunden til jeg spørger er at linket jo ser lidt specielt ud, da det er personlig-gjort til den specifikke partner og det kunne jo være at Google havde et eller andet filter til den slags el.l.

På forhånd tak.

 

DinSolbrille.dk - Din genvej til billige solbriller!

 - Uden at gå på kompromis med kvaliteten...

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du lige med partnerlinks? 

 

fiskefluer

Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme at jeg ikke er helt inde i hvordan det rent teknisk fungerer. Men f.eks. på Dandomain har de en service hvor man kan lave særlige personlige links til sine partnere som gør at man på sit system i Dandomain kan se hvilke salg der er genereret af hvilke partnere og aflønne dem herefter.

DinSolbrille.dk - Din genvej til billige solbriller!

 - Uden at gå på kompromis med kvaliteten...

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ooh, som affiliates? Ja, det link de vil have fra deres side af giver Jer link juice.

Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja lige præcis affiliate links. Det er super hvis det også giver link juice, tænkte bare at når det typisk ser sådan her ud http://domænenavn.dk/shop/ClickThrough.asp?PartnerID=2" eller noget der ligner, så vil Google måske ikke regne det for et almindeligt backlink til sin hjemmeside. Men det er du altså ret sikker på at Google gør?

 

DinSolbrille.dk - Din genvej til billige solbriller!

 - Uden at gå på kompromis med kvaliteten...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bliver vist på f.eks. eb.dk med en Adwords annonce, så giver det ikke linkjuice. Efter min bedste overbevisning, så giver det heller intet at blive vist via et affiliatelink, men til gengæld kan du sikkert få en masse besøgende og i den sidste ende er det jo det der er formålet ikke Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Læste en del på nettet vidste det er rigtigt hvad der står i wikipedia ser de det som betalte links med denne url såsom jeg læser teksten og google giver ikke meget for betalte links altså link værdien er nok ikke noget værd , vidste du satser på højere pagerank få dem til at linke på en anden måde , håber du kan bruge det noget ellers læs nedenstående links skulle gerne svare på de spørgsmål jeg ikke kunne svare på

http://en.wikipedia.org/wiki/Nofollow

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

DinSolbrille.dk:

I den forbindelse funderede jeg lidt på om et partnerlink også giver "link-juice", forstået på den måde at Google ser det som et almindeligt backlink til sin hjemmeside og dermed bidrager til SEO? Grunden til jeg spørger er at linket jo ser lidt specielt ud, da det er personlig-gjort til den specifikke partner og det kunne jo være at Google havde et eller andet filter til den slags el.l.

Hej,

Det er et fint udgangspunkt at regne med, at ingen affiliatelinks giver linkværdi til din side. Glæd dig over de besøgende, og den omsætning de giver. Og måtte det ske, at du rammer et af de meget få tilfælde, hvor de kan give værdi, er det blot en bonus.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)