Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil reklame - alternativ.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey kære "kollegare".

Som mange andre i det danske land, samt brugere herinde - blev vi lidt foraget over at fks. Mobil reklamer kunne sælge reklamer til overpris - samt den måde de præsenterede sig på.

Dette overvejer jeg nu (muligvis i samarbejde med andre) at ændre på. Selvfølelig er en virksomhed til for at skabe omsætning, og overskud - Men i det omfang at når det er noget "velgørenhed" skal dette dække de faktisk omkostninger (self. også løn - men ikke 130.000 kr. i overskud pr. trailer)!

Nu er mit spørgsmål så, hvordan tager erhvers livet i mod sådanne nogle ting efter den omtale af branchen?
Kunne i selv finde på at støtte sådanne en projekt - og hvor meget ville i føle var rimeligt at betale for en reklame, hvis i fks. var blevet gjort opmærksom på at 20% dækkede omkostninger?

Nu vil nogen sikker oplyse mig om at de heller vil give pengene direkte - og det kan jeg godt forstå - men desværre ikke alle foreninger osv. har overskud til selv at gå ud og samle ind til sådanne en. Ren service fra firmaets side (og service koster jo som bekendt :-))!

  Koustrup

Ps. Samtidig vil jeg gerne sige tak til alle de pragtfulde mennesker herinde, som hjælper en den rigtige vej.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Skulle jeg sætte mit navn på en trailer, ville jeg vurdere reklameværdien.

Hvor stor værdi har den synlighed og goodwill, jeg får, og hvordan står det i forhold til den pris, jeg skal betale?

 

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)