Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms mhp EU....

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du sender fotos i fysisk form er der tale om en varer. Hvis du sender billedet elektronisk er det en ydelse. Små forskelle i reglerne afhængig af om det er en varer eller ydelse.

Jeg er lokaliseret 1500 km syd fra København. Men hvis du nogensinde kommer på mine kanter (Milano) eller Italien iøvrigt så er jeg i markedet for at købe "stemningsbilleder"....

Fra Kbh
Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Hvis du sender fotos i fysisk form er der tale om en varer. Hvis du sender billedet elektronisk er det en ydelse. Små forskelle i reglerne afhængig af om det er en varer eller ydelse.

Jeg er lokaliseret 1500 km syd fra København. Men hvis du nogensinde kommer på mine kanter (Milano) eller Italien iøvrigt så er jeg i markedet for at købe "stemningsbilleder"....

Hmmm, jeg sælger jo en ydelse i form af at jeg fotograferer for dem, men afleverer en dvd med billeder på, er dét så en vare....???

Hvad er forskellen på om man sælger en ydelse eller en vare, sådan moms/skattemæssigt....?

-Jam, det kan da godt være jeg kommer forbi Milano en dag, har altid gerne villet dertil.... ;-)

Bjarke

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)