Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP ANG. TILBAGEBETALING AF DEPOSITUM.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er pr. 31/10-09 fraflytter mig leje-lejlighed. den er lejet gennem en privat. jeg har opsagt den 3½ måned før fraflytning, så der er der ikke noget at komme efter. Ved fraflytning var der ingen ting der skulle reperares osv.

Udlejer ville sætte depositum på 13000 ind på min konto dagen efter.

Nu svarer hun så hverken på mine opkald eller beskeder, og pengene har jeg ikke set.

 

Hva gør jeg ? Det er akut, da min bankkonto er lukket indtil pengene går ind.

 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at søge derinde på deres hjemmeside, men synes ikke jeg kunne finde noget relevant.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er noget med at ringe dig ind, ryste op med lidt medlemskroner, og så få råd af deres advokat. Og muligvis hjælp til at skrive det brev, som formentlig skal sendes anbefalet snarest.

Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Pudsigt! Står faktisk lidt i samme situation. Det er så to måneder siden vi fraflyttede vores gamle lejlighed, og endnu har vi ikke set til vores depositum.

Jeg har sendt to breve til udlejer, og har intet hørt. Jeg tog fat i min advokat i dag, og forhørte mig, og vi blev enige om, at jeg skulle sende yderligere et anbefalet brev med en betalingsfrist på 7 dage, og sker der ikke udbetaling, overtager advokaten sagen.

Han fortalte også, at udlejer skal gøre indsigelse mod skader, senest fjorten dage efter lejers fraflytning. Hvis ikke udlejer gør dette, mister han retten til erstatning.

Hilsen Christian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)