Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg tage for min ydelse?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg er godt igang med min forretningsplan, men budget-delen mangler. Jeg arbejder på at starte en virksomhed som hjælper med at øge andre virksomheders omsætning. Kan desværre ikke fortælle yderligere hvordan. Men jeg har forventet at skulle tjene på %-del af deres salg, som skal forhandles efter hvilket produkt der er tale om. (Har fundet frem til hvad jeg skal forvente igennem indlæg her på amino)

Der er ikke nogen specifik omkostning ved at få en ny virksomhed som kunde udover mine timer jeg ligger i det. Jeg forventer at skulle bruge omkring 5-20 timer/ugen på hver kunde, alt efter størrelsen på virksomheden. Havde her så tænkt på et engangsbeløb man betalte for denne service udover %-del af salget.

Nu ved jeg ikke om i har nok oplysninger til at svare på mit spørgsmål, men så må i spørge ind. Men i hvilket omfang kan jeg tillade mig at forvente af beløb fra mine kunder? (engangsbeløbet i starten) eller kan i anbefale en anden type for betaling?

 

Mvh

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm 3 tråde om det samme??

Altid en ny ide!

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke der er nogen der kan svarer på det spørgsmål med den sparsomme information..

Hvorfor også være så sparsom og hemmelighedsfuld? Måske du allerede kunne have haft fået din første kunde nu, hvis du havde fortalt nærmere hvad du egentlig kunne tilbyde?

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke lige meningen med 3 indlæg, undskylder jeg for.

Jamen det jeg gør er faktisk at stille sikkerhed til mine kunders kunder, så de er bedre stillet ved køb på webshops i udlandet. Det vil føre til flere kunder til mine kunder = større omsætning til mine kunder. :)

Er det information nok? Hvis i nu selv havde en virksomhed, hvad ville i så mene det var værd?

Mvh

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)