Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl i andres websites - handlemåde...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ikke IT-kyndig, men jeg er på linie med de firmaer som ville sagsøge, i det tilfælde at du ligefrem har en ydelse du vil sælge mig. Jeg ville blive stik hamrende tosset hvis du havde været andre steder end i kundedelen.

Forestil dig at komme hjem og finde en seddel på spisebordet " Hej, - din Rukolås kan dirkes op, - jeg har en dirkefri lås på tilbud, - så slipper du for ubudne gæster - Hilsen Låsesmeden."

Tænk lidt over hvordan du vil selv ville have det med det. Målet helliger ikke altid midlet.

 /Michael

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyrebilen jeg er ikke enig i man kan drage en parallel til en ødelagt rukolås. Som udgangspunkt leder jeg heller ikke efter dig her fejl.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyrebilen.dk:
Forestil dig at komme hjem og finde en seddel på spisebordet " Hej, - din Rukolås kan dirkes op, - jeg har en dirkefri lås på tilbud, - så slipper du for ubudne gæster - Hilsen Låsesmeden."

Undskyld mig men ser du hellere en snotnæse på 14 år som sidder og hacker og "måske" ødelægger hele din butik end en seriøst programmør som advarer dig ?

/allan

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis folk fandt alvorlige sikkerhedsbrister på mine websites, og gjorde mig opmærksom på det ville jeg være flov - ikke rasende :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man skal lave en parallel til den virkelig verden, så svare det mere til at finde en pung på gaden - og aflevere den tilbage.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:
Hvis man skal lave en parallel til den virkelig verden, så svare det mere til at finde en pung på gaden - og aflevere den tilbage.

Yes

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)