Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, der kan håndtere udsendelse af ekurser (over flere uger)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis jeg skal finde en webshopløsning, der kan håndtere salg af kurser, der leveres via mail 1 gang ugentligt i x antal uger - har nogen så en ide om, hvilket produkt der i dag kan levere dette standard?

Har nogen derude konkrete erfaringer med at sælge sådanne produkter og kan fortælle, hvordan de har løst problematikken?

I ovennævnte betales hele kurset på en gang.

Næste step er så at høre om løsninger, der involverer at kunde betaler / automatisk trækkes et månedligt beløb for f.eks. et medlemsskab af en online klub eller abbonements ordning.

Glæder mig til at høre fra jer..

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sophie

Vi kan godt hjælpe dig. Vi har bygget et system lignende jeres koncept. Send gerne en mail til mig for en uforpligtende snak. leo@ewebdesign.dk

Mvh Leo

www.ewebdesign.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sophie,

Har en konkret kunde på Magento vi er igang med at lave en e-learning Webshop til. Hvor købet giver adgang til e-learning materialet. Der derefter kan downloades direkte fra webshoppen.

En del af løsningen giver også adgang til at hente det e-leaning materiale der er gratis.

Abonnements funktionalitet har vi reelt også designet til en anden kunde. forbundet med epay.dk og e-conomic.dk's abonnements løsninger.

Har sendt dig en PM med mine kontakt oplysninger og referencen.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sophie,

Selve betalingen og den automatiske udsendelse er ikke svært - det behøves du ikke et shopsystem til at klare for dig.

Hvordan bliver e-learning materialet formidlet? er det som PDF, eller onlineforløb?

Mvh Henrik

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik P.:
Hvordan bliver e-learning materialet formidlet? er det som PDF, eller onlineforløb?

Det lyder interessant.

Det kan være flere ting lige fra et enkelt emne til en pakke af lyd, video og pdf.
Jeg leder efter en løsning, jeg kan anvise lige meget, hvad mine kunder tænker sig af forløb.<

Jeg vil gerne have en løsning, hvor ugens lektion sendes ud til kunden via en mail og gerne med links til de emner, der skal bruges/downloades den uge (vil helst ikke sende filer med ud) Nogle gange kan det godt være tekst alene i denne uges mail sat op i en skabelon a la dem, der anvendes til nyhedsbreve.

Så rent teknisk er det vel mailen, der er produktet. lyd, video og pdf filer kan jo enten ligge i shoppen eller på sites, som f.eks. audioacrobat.

kh.

Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tak for svarene

Vil kigge nærmere på dette koncept og se om ikke det kan løse udfordringen
www.wishlistmember.com

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sophie.

Som det allerede er blevet sagt, så bør der ikke være de store komplikationer i at finde et program der automatisk kan sende jeres kurser ud pr. email fx 1 gang om ugen eller hvad du nu måtte ønske.

Jeg har selv en magento webshop. Forleden sad jeg og kiggede på nogle værktøjer (extensions) som man kan tilkøbe til Magento. Jeg fandt bla. denne:

http://www.magentocommerce.com/extension/1344/follow-up-email

så vidt jeg kan læse mig til, så kan denne faktisk det du leder efter (og en masse mere).

Ellers så er der også www.autoresponder.dk som bliver drevet af Christian fra iMarketing der også er her på Amino.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)