Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træk massage-pude fra

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i øvrigt været inde og kikke på den massagepude, den ser dejlig ud. Gad vide, om Inloco Regnskab skulle have sådan en i receptionen - så kan det være, at alle kommer et kvarter før aftalt tid Smile

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anette Sand/Regnskabsskolen:

så kan det være, at alle kommer et kvarter før aftalt tid Smile

Hehe - Faktisk god idé Idea

 

 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke revisor men har haft lige præcis samme sag oppe at vende med skattefar dengang jeg stadig var enkeltmandsvirksomhed.

Det er muligt, det ikke er en klar regel men jeg er 99% sikker på, at Skattevæsnet næppe vil taksere dette som privat.  Det gjorde de ikke i mit tilfælde.

Hvis blot du har en reel indtægt og betaler din skat og moms er der sjældent så meget bøvl.  Det er det samme med en sundhedsforsikring.

Mvh

Ohm

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Mange tak for de mange svar. Det lød til at der var lidt usikkerhed omkring emnet til at starte med, men jeg føler mig rimeligt sikker på Peters og Anettes svar. De har i alle de indlæg jeg har fulgt, virket meget velovervejede og kompetente i deres rådgivning. Jeg indkøber derfor puden som privat. Selv om den alligevel koster en slat penge, så er det ikke værd at få bøvl med skattevæsenet for - selv om det trodsalt gik for Ohm.

 - Fortsat god lørdag aften :-)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent fagligt vurderet er jeg enig med jer øvrige i at man nok kan diskutere fradragsretten når der er tale om en enkeltmandsvirksomhed men man kan jo også vende den på hovedet og sige at hvis virksomheden ville have afholdt udgiften overfor en eller flere ansatte med behov så vil det være diskriminerende at nægte fradragsret blot fordi der ikke er andre ansatte. Forudsat at der ikke kan rejses tvivl om at stolen permanent er på arbejdsstedet hælder jeg til at Skat i praksis vil anerkende fradag. Her ser jeg også på prisen som er til at overse

PS. Det forlyder fra hjemmefronten at stolen er fantastisk. Jeg har nemlig også købt en

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)