Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Ziteman

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

 

Jeg står og har brug for lidt mere viden om firmaet og deres cms system Ziteman. http://www.ziteman.com/

Er der nogen der har erfaringer med dem og deres system? Faldgruber mm.

 

Vh

 

Søren

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke noget til firmaet eller deres system, men når jeg skal vurdere sådan noget, så checker jeg altid lige på et par basale SEO ting, så jeg ved om systemet giver problemer eller fordele i at komme til tops på Google.

Nu ved jeg ikke om ziteman.com selv bruger deres eget CMS i nyeste version, men det jeg bider fast i, er deres menuer og hvordan de linker. Det er en meget underlig metode hvor alle menupunkter linker til den side man er på og så med en lang #35443543,54684 bagefter. Jeg kan ikke gennemskue tanken bag denne URL redirection, men jeg tvivler meget på at det er SEO-mæssigt optimalt eller genialt.

Jeg prøvede derefter en af deres referencer, som modsat så ud til at have styr på menu og URL'er; Jydsk Planteservice A/S, men et kig i kildekoden afslørede at de ikke længere benytter Zitemans system.

Så ved ikke helt hvad jeg skal synes om dem, deres eget site fejler lidt og deres reference side er enten ikke opdateret eller mangler oplysninger om hvad de har lavet for de enkelte referencer...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)