Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der lige for min word ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en office pakke 2007, på en win7 maskine. Nu er den begyndt at skrivebeskytte samtlige filer jeg laver så jeg hverken kan åbne eller redigere i dem. Hvordan ind i hel*** slår man det fra ? Jeg har haft problemet før på en xp maskine. Jeg har intet slået til for at den gør det Angry

Nogen der har et bud på hvorfor den gør det, og bedst af alt. Hvordan man slår det fra ?

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør den så vidt jeg ved, kun når du installerer en ulovlig version ;)

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er skam 100% lovlig og kan også bevises med et billede hvis det skal komme til det Wink

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er så billedet. Nu ved vi at den er 100% lovlig. Den som kommer med en brugbar løsning der ikke omhandler at jeg skal formatere min pc eller geninstallere word bliver awarded med en 1 års licens til Bullguard sikkerhedspakke 
Jeg kan sagtens åbne samtlige filer i open office, men vil nu hellere bruge word

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj Thomas 

Hmm mit bedste umiddelbare bud er, at Microsoft har fundet din Office 2007 som værende ulovlig.  Dette kan der være flere grunde til også selv du både har købt og betalt den.  Det mest almindelige er, at det simpelthen er en decideret fejl!  Dette forekommer RET ofte skulle jeg hilse og sige.  MEN hvis det er den berømte OEM-licens der spøger, kan det sagtens være fordi Microsoft kan se, at den muligvis nu er installeret på mere end een PC, hvad den ikke må!  Dette er iøvrigt den hyppigste grund til at et MS produkt bliver regnet for ulovligt, nemlig at den pågældende aktiveringskode er i bruge på flere samtidige PC'er.

Søg evt inde hos Microsoft på deres berømte Knowledgebase:

http://support.microsoft.com/search/

Mvh

Ohm IT

 

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ohm IT

Tak for dit svar. Word kører perfekt igen nu, jeg vil tro at det er en windows service som midlertidigt låser filerne når den laver backup eller indeksere filerne. Nu skal jeg bare have fundet ud af hvad for en det er

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)