Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny handelsportal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Min partner og jeg er snart klar til at lancere vores nye projekt!

Vi har igennem de seneste 6 mdr. arbejdet på en online tøj bazar. Selve bazar konceptet er bedst kendt fra den konkurrende portal Trendsales, som gør det utrolig godt set på indtjeningsevne, men vi mener og håber på, at der er plads til endnu en pendant indenfor denne niche på nettet.

Vi vil forsøge at differentiere os ved at skære ind til benet. Vi tilbyder udelukkende kerneværktøjerne indenfor handel. Det vigtigste for os, er at levere et produkt med stor overskuelighed og gratis mulighed for handel private imellem.

Det vi søger fra dig/jer er feedback omkring konceptet:

Mange af jer kender allerede konceptet, og I har alle forskellige meninger og holdninger. I har formegentlig en idé om hvad I synes der kunne være fedt at bringe til en sådan handelsside.

- Hvordan synes DU en portal indenfor denne niche bør henvende sig til de forskellige segmenter?

- Hvad mener DU de vigtigste værktøjer?

Alle idéer og friske indslag vi kan få med på vejen er mere end velkomne. Smid en mail på kristian@loevstroem.dk. Vi værdsætter al kritik/feedback.

Følg nedenstående billede for at se et preview af siden:

http://www.billedeupload.dk/upload/files/2009-11/7e56945a.png

Den ovenstående post er skrevet med henblik på at skabe noget opmærksomhed omkring vores projekt og konceptet i sig selv. Vi har bevidst valgt ikke at gå nærmere i detaljerne omkring konceptet og projektet. Skulle ovenstående have vakt din interesse på nogen måde, hører vi meget gerne fra dig.

På forhånd mange tak!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Ud fra det du viser, så syntes jeg det ser rigtig godt ud. Af ren interesse, hvor tæt er i på en lancering af jeres website?

Det er fint at slå et website stort op, og det er også godt at forberede funktionerne. Men jeg vil nok ikke tilbyde, muligheden så man via en overtakseret SMS, kan få fremhævet sin annonce (det er det i har lagt op til?), når i er i opstartsfasen.
Der må det handle om at få skabt nogle annoncer, og når der er aktivitet og annoncer, kan i tilbyde forskellige ydelser, til at fremhæve ens annonce.

Held og lykke med det!

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Lanceringen sker indenfor en meget kort periode. Det mest tænkelige er en måned.

Selve SMS funktionaliteten kan benyttes til det budskab brugeren nu ønsker, denne vil være aktiv fra start, hvorimod funktioner hvor man kan fremhæve varen ikke vil være tilgængelige.

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian - Selvom jeg på en måde er kommende konkurrent, vil jeg nu sige at dette ser ud til at blive en fantastisk side.

Glæder mig til at se det endelige resultat online.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at ville lyde negativ eller andet i den retning, så er sådan en handelsportal svær at differenciere fra de nuværende. Du kan ganske enkelt ik gøre meget anderledes når det er handler mellem to brugere.

Selvom TS koster penge, så bliver mange hængende der, ene og alene på grund af det store antal brugere og dermed en større afsætningskanal. Så fakta er at det gælder om at generere en masse trafik og brugere, da det er eneste måde, hvorpå sådan et site kan blive en succes.

Og næste spørgsmål er så, om i på den korte bane har pengene til at udvikle siden i det tempo brugerne forventer. For I er oppe mod nogle store firmaer, som har store penge tanke, som kan bruges på udvikling mm, hvis de ønsker det.

Men klø på og sørg for at skabe trafik, da det er jeres eneste vej mod succes!!! Ingen trafik = ingen reklame kroner + ingen nye brugere

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)