Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæneflytning til gigahost.. Hvor er fejlen..?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer :)

Nu har jeg igennem den seneste måned oplevet problemer med Gigahost, når jeg prøver og overfører mit domæne gorgeous-copenhagen.com til dem..

Jeg har været i dialog med dem over telefon og mail, selvom det nok er den dårligste service jeg nogensinde har oplevet.. I starten kunne de godt se der var problemer, men pludselig vendte de og sagde at der ingen problemer var :S

Det samme er sket med et andet domæne, hvor jeg efter mange dage fik besked om at det var blevet flyttet manuelt og burde virke nu, men det gør det så heller ikke.. :S

Skal jeg vælge og finde en ny host, eller hvad skal jeg gøre i denne sag, er simpelthen træt af gigahost og deres umulige service!

hvis der er nogen der kan hjælpe med flytning og få det iorden hører jeg gerne fra jer: mrnbm@hotmail.com

Domænerne er købt hos gratisdns...

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

Hvis domænerne ligger hos Gratisdns, kan du jo overveje at lade dem ligge der og så bare pege dem på Gigahosts server?

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank :)

Altså det jeg har gjort er at jeg gerne ville have det ind på gigahost sammen med mine andre domæner.. Jeg gik ind i kontrolpanelet og tilknyttede domænet.. Der har i 3 uger stået Afventer overførsel og gigahost påstår at det virker fint :S

 

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor dine domæner tilknyttet ?

Hvis det er andre domæner end .dk så skal du bruge en tranfer code (AUTH-ID) til at flytte dem!

 

/Brian

 

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Secret.. :)

Ja det ved jeg, Gigahost gik ind og gjorde det manuelt da de sagde at overførslen havde sat sat fast.. De sagde efter de havde overført det manuelt at det ville virke efter 1-24 timer, men har venten i uger.. ?

 

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen gigahost skal jo ha oplyst transfer koden af den tidligere registrtor nor det er et .com domæne!!

Hvor havde du dit domæne før??

 

 

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos gratisdns :)

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

du har 2 muligheder

1. Skriv til gratisdns.dk og bed de, oplyse Transfer koden (AUTH-id) og giv dette videre til gigahost

2. lad domænet blive hos gratisdns.dk og peg det mod gigahost´s server (spørg gigahost om serverens ip og lav en A-Record i gratisdns.dk)


??

/Brian

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps. ved at vælge mulighed 2 har du lettere ved at skifte host hvis dette skulle blive nødvendig..

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)