Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS-system med tilmelding

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I forbindelse med at jeg har købt domænet www.foedselsdagstilbud.dk har jeg brug for at brugere, som ønsker fede tilbud på deres mobil kan tilmelde sig på hjemmesiden. Findes der et CSM-system, hvor sådan et tilmeldingssystem er standard? Man skal kunne tilmelde sig i 15-20 kategorier, som man er interesseret i.

Hvis ikke, kender du så nogen, som har fået lavet sådan et tilmeldingssystem?

På forhånd tak.

Michael Kousgaard

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Vi kan levere et færdig CMS hjemmeside med SMS tilmelding system hvor brugerne kan tilmelde sig fra 15 -20 eller opefter, ingen grænser af oprettelse af tillmelding via hjemmeside.  Du kan oprette så mange kategorier som du har lyst til.

Hvis du er intereseret du er velkommen til at sende en mail til mig, så kan vi tage det derfra.

Mvh

Leo leo@ewebdesign.dk

www.ewebdesign.dk

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leo

Lyder interessant. Har sendt dig en mail.

Andre der vil bidrage med noget?

Michael

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Indkøberen,

Jeg vil meget gerne høre lidt mere om hvordan du helt præcist forestiller dig tilmeldingsproceduren, og ikke mindst hvad det skal resultere i bagefter. Hvad skal systemet bag kunne gøre med de tilmeldinger du får ind f.eks.?

Kontakt mig meget gerne på peteragholmstrand@hotmail.com, så kan vi drøfte om jeg har en løsning og en pris der passer dig.

Fortsat god dag :-)

Mvh
Peter 

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)