Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsundersøgelse giv en hånd

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå men jeg nåede da til noget med sociale medier (så ville jeg lige gå tilbage og brugte ie tilbageknap og fik fejlmeddelelse) gider altså ikke gentage spørgeskemaet.

Her er mine betragtninger omkring spørgeskemaet:
Der er alt for få kommaer!
Sætningerne er for mig for lange. Jeg er nødt til at læse flere  af spørgsmålene mere end en gang, før jeg helt forstår. Forsøg at lave flere korte sætninger istedet.
Der må ikke være . før en parentes fx: Behovet for et socialt medie henvendt til erhvervslivet. (få bedre styr på dine forretningskontakter og find nye)
Jeg har skrevet, at min virksomhed startede i 2008, og alligevel bliver jeg efterfølgende flere gange spurgt om noget, der ligger 5 år tilbage (irriterende)

alt i alt følte jeg slet ikke, at spørgeskemaet havde relevans for mig - jeg ved ikke om det er opbygningen af det eller om jeg bare er for usikker på, hvad det egentlig er I stiller spørgsmål om.

men - pøj pøj med det

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu gik det igennem uden nogle problem og kom hurtigt ind på siden ,der var åbenbart kortvarig server problemer , alle spørgsmålene er hermed besvaret af mig Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg se på og få rettet. Det skal naturligvis ikke være sådan at sætningerne er udorståelige, og skal læses flere gange.

Med hensyn til problemer med hastigheden, så er det desværre ikke noget vi er herrer over. Vi har brugt Survey-excacts program, og spørgeskemaet ligger på deres server. Det skal naturligvis ikke være nogen undskyldning, og vi vil kontakte dem, for at forsøge at få udbedret de eventuelle problemer der måtte være.

Vi beklager.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er dén klaret :-)

Mvh.

Ditbrugtmarked

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)