Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone - købt i god tro, men viste sig useless efter opdatering

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Herg:

det eneste der er med jailbreak er at så mister man fabriksgarantien hos apple.

Det er en skrøne. Det er ikke ulovligt at jailbreake sin telefon, og garantien ryger ikke! Det er softwaren man piller ved og nulstiller man den står man tilbage med en telefon der er præcis som den var da den blev købt oprindeligt.

Når det så er sagt så skal man selvfølgelig have styr på hvad man laver - Apple yder selvfølgelig ingen garanti hvis det er Jailbreaket der ødelægger telefonen (på samme måde som VW ikke yder garanti hvis du ødelægger din motor i et forsøg på at tune den).

Jørgen: Jeg er ikke sikker på du kan gendanne din telefon via iTunes, da du jo ikke har haft den registreret i iTunes med det originale software. Du kan godt forsøge, og hvis det lykkes er det jo bare dejligt.

Der er ingen grund til at smide din telefon ud - dev-teamet kommer jævnligt med nye versioner af deres jailbreak. bl4ckra1n kan du ikke bruge, den jailbreaker kun, og unlocker ikke. Du skal have fat i redsn0w eller tilsvarende når der kommer en version der kan unlocke den nyeste software.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Følg eventuelt med her, som jeg læser der er der faktisk allerede udgivet en redsn0w version til 3.1.2:

http://blog.iphone-dev.org/

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, det er fordi dem, der har solgt den til dig har jailbreaket og unlocket den for at bryde bindingen.

Ved opgradering af firmware vil det unlock forsvinde, og den vil være låst igen.

Derfor skal du have den jailbreaket igen, og det er som regel en let og smertefri proces (der sker enkelte tilfælde, hvor telefonen rent faktisk stopper med at virke, men det er meget få).

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du skal have en hånd til det ;)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Modify.dk Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Prøv at tage et kig på denne

http://www.modify.dk/unlocking-iphone-p-2209.html

Den bruger jeg til min iPhone og den fungere perfekt, også selvom jeg har opdateret min iPhone.

Det er noget "billigere" end at smide den ud :-)

God aften.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)