Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brystgalla: er det reklame eller donation ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

jeg har lige kigget med på det brystgalla i aften.

Kan se der er en del firmaer der har doneret penge til brystkræft som absolut er en god ting :-)

Men kan ikke lade være med at tænke om det er ren samvidighed eller om flere firmaer tænker på reklame/branding i sådan en sammenhæng.

De støtter jo en god sag, men får da også noget reklame ud.

 

Ved egentlig ikke helt hvad dette indlæg skulle sige, blot nogen tanker herfra

 

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ALLE firmaer tænker på branding i den sammenhæng!

Men gør det noget?? Setuppet får jo netop flere virksomheder til at donere.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg synes da det er super godt, om det er for at få reklame i tv eller om det er for at støtte en god sag, så længe pengene når frem :-)

Sad faktisk selv og tænkte på at donere og få mit navn frem, men økonomien var der ikke helt

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vidst ingen tvivl om, at grænsen mellem reklame eller donation var godt udtværet i går aftes.

Jeg synes, at det er rimeligt, at de største bidragsydere bliver nævnt ved navn; men man sad med en lidt underlig smag i munden når vi flere gange skulle se reklamer inde i showet.

På den ene side en sag, som vi alle sikkert har meget stor interesse i at støtte - på den anden side var det temmelig tydeligt at se, hvordan der blev spillet på vores følelser. 

Jeg blev kontaktet mht. at sponsere sagen og var indstillet på at give en god sum - indtil jeg fandt ud af, at jeg ikke kunne få at vide, hvad direktionen tjener om året.

Der findes en anden organisation (kan ikke lige huske hvad de hedder - så dem på langelandsfestivalen) som gør en dyd ud af at være åbne om økonomien, så dem støtter jeg i stedet.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Der findes en anden organisation (kan ikke lige huske hvad de hedder - så dem på langelandsfestivalen) som gør en dyd ud af at være åbne om økonomien, så dem støtter jeg i stedet.

Du støtter dem faktisk så meget at du ikke kan huske navnet Stick out tongue

 

/joke

Fra Skive
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Fra  JE INTERNET Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille hurtig google søgning viser, at der nok er tale om Breast Friends. Og sætter man de to ord sammen og tilføjer et .dk, så havner man sjovt nok på deres hjemmeside....

/ Jesper

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har det svært med navne for jeg er i kontakt med rigtig mange mennesker i løbet af en uge.

Jeg kunne sagtens have fundet det frem; men det er ikke det væsentlige. Det væsentlige er bare at fortælle, at der er andre.

Nu har jeg så lige Googlet og fundet dem: www.breastfriends.dk

Red: Jesper, du nåede det at svare nogle få sekunder før mig Wink

Venlig hilsen,

Christian

 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Der er vidst ingen tvivl om, at grænsen mellem reklame eller donation var godt udtværet i går aftes.

Jeg synes, at det er rimeligt, at de største bidragsydere bliver nævnt ved navn; men man sad med en lidt underlig smag i munden når vi flere gange skulle se reklamer inde i showet.

På den ene side en sag, som vi alle sikkert har meget stor interesse i at støtte - på den anden side var det temmelig tydeligt at se, hvordan der blev spillet på vores følelser. 

Jeg blev kontaktet mht. at sponsere sagen og var indstillet på at give en god sum - indtil jeg fandt ud af, at jeg ikke kunne få at vide, hvad direktionen tjener om året.

Der findes en anden organisation (kan ikke lige huske hvad de hedder - så dem på langelandsfestivalen) som gør en dyd ud af at være åbne om økonomien, så dem støtter jeg i stedet.

Venlig hilsen,

Christian

...hvorfor er det vigtigt hvad direktionen får i løn?? Hvordan kan du være i stand til at vurdere om de er deres løn værd?

Det vigtige må vel være hvad de gør for kræft-ramte, kræftforskning, pårørende etc!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

da jeg stod i gågader og centre og skulle sælge lodseddeler for kræftramte børn blev folk underlige i hovedet da jeg sagde at jeg fik løn for det :-O

Regner folk med at man kan stå 37 timer om ugen gratis og arbejde ? Man skal da også have betalt udgifter.

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikkepigen:

...hvorfor er det vigtigt hvad direktionen får i løn?? Hvordan kan du være i stand til at vurdere om de er deres løn værd?

Det vigtige må vel være hvad de gør for kræft-ramte, kræftforskning, pårørende etc!

Normalt synes jeg, at det er helt fint at en direktion kan tjene hvad de har lyst til ved at drive en virksomhed.

I dette tilfælde ønsker jeg som bidragsyder at vide, hvor mange procent af mine donationer der bliver anvendt på de forskellige poster så jeg kan få en chance for at vurdere, om tingene er rimelige.

Når jeg ved det kan jeg støtte sagen.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)