Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til E handel på google analytics

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Knud

Jeg sender dig en mail eller ringer, når jeg har fundet ud af det . .

Fra Mariager
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

I kan godt få Scannets support - som jeg i øvrigt er rigtig godt tilfreds med - til at sætte det op, men så er det bare salg pr. ordre I får. Så min helpdesk har erstattet deres kode med sin egen, så nu får jeg salget opdelt på de enkelte produkter, og det er rigtig godt.

/Marianne

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Til tider kan det godt lade sig gøre med Scannet. Med deres nye webshop2 bør det være muligt uden problemer.

Man skal huske at slå e-handel til, før det kommer som menupunkt. Det gør man under "Rediger" og ved at markere at det er et e-handelswebsted.

Blot det at få registreret et køb via e-handel er bedre end ingenting. Man kommer langt ved at have opsat det som mål, men ved at det også spores i e-handel, så kan du pludselig se ved hvilket besøg brugeren købte, og hvor mange dage der gik fra første gang de besøgte dit site, til købet blev foretaget.

På den måde kan du pludselig analysere meget mere på kundens beslutningsproces og ved hvor vigtigt det er at brugeren køber i første besøg, eller om de alligevel vender tilbage og køber næste gang.

Hilsen Jacob

Www.webanalytiker.dk

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)