Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den nye EU momspakke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige fået en mail fra min tyske revisor om den nye EU momspakke som træder i kraft i starten af 2010.

Men den beskæftiger sig ikke lige med E-handel. Så jeg vil høre om der er nogle kloge mennesker som ved hvilken effekt den nye EU momspakke har på e-handel.

I dag sælger jeg f.eks. varer til Danmark fra mit tyske firma med 19% moms (da jeg ikke har så stor omsætning til DK endnu at jeg skal indkræve dansk moms)

Når jeg køber varer af erhvervsdrivende i andre eu lande er det "momsfrit", når jeg sælger varer til andre eu erhvervsdrivende er det mosmfrit.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er ikke meget fokus der har været på  momspakken her på Amino selv om det efterhånden er nogle måneder siden den er blevet vedtaget. det til trods for at  den for nogen kan medføre væsentlige ændringer i deres måde at behandle moms på.

I det omfang du alene sælger varer vil du ikke opleve ændringer i din hverdag, derimod vil salg af tjenesteydelser være et område med store ændringer.  En kort intro til momspakken finder du

http://www.kpmg.dk/view.asp?ID=5390

 

Henrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt der kom fokus på det, for der er sikkert mange herinde, som bliver berørt i større eller mindre omfang!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)