Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skæreplotter / hvad tager i for det ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

  Vinyl skæreplotter hvad kan i anbefale af modeler ?


Tror det beder kan betale sig at lave de vinyl kistemærker jeg skal bruge selv...

 

Anyway! hvis jeg ikke gider lave dem selv,,,  Eks. A5  A4 A3  size hvad tager i for det hvis der nogen der laver det her inde?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

det afhænger helt af mængden af detaljer, hver skærestreg tager tid, både at skære, og at pille op, så man kan ikke give en pris udfra størrelse alene. Folieprisen er den mindste i den sammenhæng.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tænkte ikke lige på det med pille op,,, men er der ikke retnings pris ca.  De logos jeg har er mest tøjmærker, der ikke er så fanatisk i små dele

 

 

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at sende det du skriver om i en fil til mig - så skal jeg give dig en pris som du kan vurdere ud fra.

Prisen er afhængig af om det skal være udendørs/indendørs folei. Glasdekoration. Til specielle overflader, Hvor mange farver og detaljer der er i emnet. Den nøjagtige størrelse på emnet afgøre jo prisen.

Smid en mail med et eksempel og jeg skal fortælle dig prisen, og husk for at det skal kunne skæres så skal en streg bestå af to streger så kniven kan skære udenom og derved danne stregen. Den bedste format at lave "skærefiler" i er Illustrater - den kan convertere streger. Men det er også noget jeg kan lave således at du kan evt. sende en pdf af dit emne og jeg laver den skæreklar (timeløns arbejde)

Skriv til : kennbo.grafik@gmail.com

Mvh

Kenn Bo 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn

 

Jeg sender dig en Coral file / vector hvor der 16stk A4 logos,,,

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)