Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plys bamser sælges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg har et parti plysbamser til salg. Ca. 500 stk. forskellige bamser.

Er du intresseret så skriv endelig!

Erik

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 12:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Send endelig materiale til nc@drive-design.dk min familie har levet i tivoli branchen i mange år, og har stadig en lille smule!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa er meget interesseret i dine varer så hvis du har mulighed for at sende information og evt billeder til

VANGHILS@YAHOO.DK

hilsen Ronnie

 

 

Tilmeldt 31. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du stadig de ca. 500 plysbamser til salg? Vil høre om du kunne tænke dig at donere dem til Regionssygehuset i Aasiaat i Grønland. Jeg vil gerne betale for fragten. Sagen er kort den, at jeg pt arbejder som anæstesisygeplejerske på Sygehuset. Sygehuset behandler bl.a børn som er kommet til skade på den ene eller den anden måde. Der findes desværre ikke bamser/isbjørne til børnene som der gør i DK. (Jeg har skrevet en ansøgning til TrygFonden i DK, men der går 4 måneder før jeg får svar på om det overhovedet er muligt at få nogle af disse. Så derfor tænkte jeg at jeg måske selv kunne finde nogle til en overkommelig pris evt. sponsoreret.

Det vil være en virkelig god gave, som med garanti bringer trøst, som kan række meget langt her og øge trygheden for de indlagte børn. Jeg ved af erfaring fra mit tidligere arbejde på Rigshospitalet at bamserne har en enorm betydning for det enkelte barn og hjælper barnet, forældrene og personalet med at klare hospitalsopholdet.

Håber du kan hjælpe mig og på forhånd tak

Med venlig hilsen 

Helle

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)