Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontor til 1-2 personer med lager i København

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal muligvis starte en virksomhed op og skal derfor have nogen priser på et kontorlokale med lager. Lageret behøver ikke være så stort!

Jeg skal bruge prisen for at kunne ligge et cirka budget..

Altid en ny ide!

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvis det bare er en pris du skal have, for at kunne lave et realistisk budget, så kan du evt. slå op på home, edc, nybolig etc. og søge under erhverv. Her vil du kunne se i 100´vis af kontorer til leje over hele landet. Her vil du kunne danne dig et ide om priserne.

Men en kvadratmeter pris på omkring 1000 kr. og opefter er efter min erfaring ikke helt hen i vejret, når vi snakker Århus / København. (Selvfølgelig alt afhængig af om det er på strøget eller en forstad)

Birger

Fra København SV
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miloz

Jeg er pt. ved at bygge et kontorlokale på knap 30m2 . Lokalet bliver lyst med store vinduer og ligger i skyggesiden over formiddagen, og du har udsigt ud over sydhaven og ind til tårnene i KBH samt ud over haveforeningerne i sydhavnen. Inkl. forbrug kan jeg tilbyde dig at leje dette lokale til 5000,- kr. om måneden. Kontoret er dog belliggende inde på selve lager området, oppe under loftet. Der er desuden en postadresse med i prisen samt  fri forbrug af kaffe og varmt vand.

Du vil blive nabo til et italiensk import firma, der importerer italienske specialiteter samt opfører nye cafeer og restauranter. Du vil desuden automatisk blive en del af en internt netværk af mindre virksomheder, hvortil jeg formentligt vil kunne hjælpe med diverse spørgsmål. Jeg tror desuden du kan forvente at de gerne vil dele internetlinien med dig. Såfremt du ønsker reklame for dit produkt i vort nyhedsbrev, vil dette som eksisterende kunde desuden være uden beregning.

Hvad angår lagerløsninger, er dette mit kerneprodukt. OG her SKAL jeg være den billigste i København. Jeg har det der hedder prisgaranti på mine lagerløsninger, hvilket gør at såfremt du finder en konkurrent der er billigere en jeg på lokalmarkedet, slår jeg 10% af deres pristilbud. Afhængigt af størrelsen på lager, skal du forvente omkring 150,- kr. pr. m2 dit behov måtte ønske.

Som regnemål bør du opstille 1 palle = 1m2 eller 20 flyttekasser = 1m2

Jeg kan desuden være dig behjælpelig med varehåndtering, forstået på den måde, at jeg modtage dine varer fra fragtmænd og stille dem ind i dit lokale, såfremt du ønsker det mod en given pris vi aftaler nærmere.

Lad mig høre nærmere hvis du kunne ønske lidt mere præcise tal! - Du er hjertens velkommen til at kontakte mig pr. mail eller på telefon.

De bedste Hilsner

 

Michael Svendsen

Afdelingschef

 

City Self Storage Sydvest

Bådehavnsgade 42

2450 København SV

Fra København SV
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal hertil siges, at din opsigelsesvarsel hedder skriftligt opsigelse i mine hænder, senest den 15. i indeværende måned du ønsker at fraflytte, og så har du til udgangen af måneden, til at fraflytte lokalet. Desuden ingen depositum. ;o)

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - Vi har et lokale i Latinerkvarteret til udlejning - København K. - perfekt til Kontor / lager / shop/ værksted,- incl. toilet -

Nærmere info er også at dette er nymalet og nyrenoveret klart til at flytte ind i.. meget lys kælder med 3 vinduer direkte ud til gaden og trappe

 ca. 50 km2 i centrum af København...ca. 5000 pr. måned... skriv til info@neverstone.com

Casper

 

[View:http://neverstone.com/]

Tilmeldt 18. Dec 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har 36m2 i valby nyistandsat med vand og alarm fordelt på 2 rum med adgang fra gaden og aflukket gård og adgang til toliet

 

Hvis du vil høre mere kan jeg kontaktes på 31613801

 

Hilsen

 

John

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)