Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

New York / Queens ??? Erfaringer ??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa ...

Vi skal 9 dage til New York og juleshoppe her i starten af december.

Vi har fundet et hotel i Queens / Long Island City (Dog ikke bestilt endnu)

Dette http://www.countryinns.com/hotels/nynyquee 

Er der nogen som kender området ??

Er det let at komme til og fra Manhattan, og de andre store ting fra Queens (Subway, Airtrain etc) ???

Har kigget på hoteller direkte på Manahtten, men syntes at 300$+ pr. nat er for meget for at sove ;)

På forhåmd tak

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om du allerede har været derinde, men hvis ikke du har, kan du sikkert få hotellet billigere her end du kan direkte hos country inns.

http://www.hotels.dk/search.do?compUrl=H4sIAAAAAAAAAG2OQUvDMBhA_0pPOW0j7dxghyDTViiUVk0vMkS-NZ82rEm2L8mG_97aixS8P957912vB0VoD_xdcOZ7d5Pa6AEoRx-0haCd9SJQROYRqOufgcD4FRDpKww5BBQ8XabZMuN8N2cUnoFCJJyolP9PkXPGj_mVjeaI1HzuVRyCFxm7RKTvJ0dGhl_BY9XIImdn-BplTP39lUqk2_V6s7tj0AV9xRaOIi9kW9b7tmzqec87Cg0pJPEwIh-yqKrilU0Xc614iYjWL5Iab8mbo9MiGWfQosJkOqIfrdPzcj4BAAA.

Det betyder ikke så meget at bo et stykke fra Manhatten, det kan faktisk være meget rart, og alt er selvfølgelig meget billigere end på Manhatten. Man kan tage et airtrain fra JFK lufthavnsområdet, hvor der ligger masser af moteller og hoteller videre til sub stationer, som går downtown.

Der går også mange subs til Manhatten fra Queens, men der kan stadig være langt at gå til den nærmeste, så man kan evt. tage en taxa eller en shuttle bus fra hotellet, hvis de har sådan en til den nærmeste, og tage den ind derfra. Tager i taxa i myldretrafikken, kan det tage 1 1/2 time at komme derind og hjem.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Off topic: Wauw Langvad, har du nogensinde hørt om sider som tinyurl.com, der forkorter lange links som den du smækkede op? ;)

On/off topic: Det eneste jeg kender til Queens, er fra "King of Queens", som er min ynglingsserie. God tur derover.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Tak for svaret .

Det er helt nybygget, så er ikke kommet på Hotels.com endnu ;)

Så bestilte via deres hjemmeside... (Det havde fået super anmeldelser på Tripadvisor )

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring er at det letteste er subway´en, der blandt andet kører fra Queens og stopper flere steder på Manhattan, så ser det absolut ikke som noget problem at bo i det område. Men skal i hjem iløbet af aftnen eller natten, kan det klart anbefales at tage en taxi, hvilket heller ikke koster meget - omkring $40 - $50 for det stykke...

http://www.nycsubway.org/maps/route.html

 

Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ;)

Tak ..

Snakkede i telefon med hotellet og nærmeste sub ligger kun 1 block væk ;)

Hotellet ligger tæt  ved Queensboro Bridge, så der er kun 10-15 min til Manhatten .

Men det bliver jo nok til Taxa om aftenen ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)