Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gode råd til ødelagt forhold med barn imellem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnt søger jeg råd og vejledning, fra en der ved noget omkring regler mm.

jeg håber lidt at såfremt der skulle være en venlig sjæl at vi kan tage den over mail. admin@krammeledelse.dk

På forhånd tak

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak anders!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

dehm, det er altid noget skidt med brudte forhold - specielt når der er børn indblandet. Og naturligvis er der en masse faste love og regler på området, som jeg er sikkert på Foreningen Far kan hjælpe dig med at få et overblik over.

Jeg håber bare du formår, at holde fokus på jeres børn - de eneste som ikke har nogen som helst skyld i et brudt forhold og som står til at miste mest ved det. Jeg tror bestemt ikke det er let - særligt ikke, hvis det hele er endt i konflikter og jura med den tidligere partner (og måske er denne eks partner også et mega fjols), men prøv om ikke i begge to kan tilsidesætte eget had, frustrationer eller mistillid og holde fokus på ungerne.

Børn er en af de få forpligtelser man aldrig kan løbe fra. Og heldigvis for det da :)

Jeg synes at jeg gennem tiden har set mange lykkelige skilsmisser, hvor børnene også efterfølgende har fået et rimeligt liv. Men fælles for de fleste af dem er også, at forældrene, på trods af deres uenigheder, har kunne holde fast i at gøre det som er bedst for børnene. F.eks. har mange jeg kender som er blevet skilt valgt ikke at flytte ret langt væk fra den anden. Børnene har ret til let at kunne komme hos både deres mor og far. Nogle vil sikkert opleve det som en slags "stavnsbinding" - og det er det måske også, men det synes jeg så man bliver nødt til at tage på sig, når man nu har valgt at sætte børn i verden.

En anden ting som jeg også har oplevet har en stor betydning - og som jeg virkelig også tror kan være svært, er at de voksne ikke taler grimt om den tidligere partner. Det er helt urimeligt at inddrage børnene i forældrenes konflikt. Jeg er selv skilsmissebarn - men det skete så tidligt at jeg ikke helt kan huske det. En ting kan jeg dog huske - hverken min mor eller far har nogensinde talt grimt om hinanden. Tværtimod. Jeg tror jeg var næsten 15 år før jeg kom til at spekulere over, at de jo nok ikke kan have været helt glade for hinanden siden de blev skilt.

I alle fald håber jeg, at du finder en nogenlunde lykkelig udgang på det hele. Lykkelige forældre er nu engang bedre forældre :)

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar deMib, det varmede..

Jeg er 100 % enig i det du skriver, ikke mindst pga. min egen baggrund. Det er bare så sørens hårdt når nu det er nyt endnu, og især fordi man vil alt det den anden part ikke vil...

Jeg vil vende tilbage til dynen på trods af ikke at kunne sove, og se om jeg kan finde en eller anden form for ro indeni. Min dejlige dreng er heldigvis hos mig, og det hjælper en del på det hele.

Igen tak fordi du tog dig tid til at svare..

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)