Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outlook til Mac???

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Hej Jørgen

Det afhænger helt af hvad dine krav er.

Kan kun trække lidt på smilebåndet over påstande om at både Apples Mail og Thunderbird er lige så gode som Outlook. Sandheden er at det netop afhænger helt af hvad dine krav er.

Ærligt må jeg indrømme at jeg ikke mangler nogle funktioner.
Eneste problem er at det ikke understøtter MS exchange 2003. 

Hvilke krav skal man have for at Apple Mail og Thunderbird ikke kan klare opgaven? Smile

Vh Henrik

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for en masse interessante betragtninger Big Smile

Jeg er og har altid været godt tilfreds med Outlook, men derfor skal man jo ikke lukke øjnene for noget nyt. Når det så er sagt, så er der jo heller ikke nogen grund til at skifte noget ud der til fulde opfylder mine krav til et Mail-program og det gør Outlook. Derfor var det mit umiddelbare ønske at fortsætte hermed, men lad mig da bare prøve at give Apple´s eget mail-system en chance - kunne jo være at jeg blev positivt overrasket Wink

Vedr. office-pakken, så er det primært Word, Excel og Powerpoint jeg benytter, så det er det vigtigste for mig. Jeg er dog ikke bygget til at undvære noget eller på anden måde løbe ind i begrænsninger mht de mere avancerede funktioner i disse programmer, så det betyder meget mere for mig end prisen på softwaren osv. 

Alle jeres kommentarer forvirrer mig en smule, for som bekendt kan nogen lide moderen og andre datteren og nogen tager dem begge 2 Stick out tongue, så er der ikke en af jer der ligesom jeg i maaaange år har kørt PC og MS-Office og som efterfølgende er skiftet til Mac, der kan fortælle hvilken erfaring du har haft med konverteringen? Er du fortsat med at bruge MS-Office, eller kører du nu Iwork, eller.....??? Tongue Tied 
Det vigtisgte for mig er, at jeg fortsat kan bruge alle mine "gamle" Word-, Excel- og PP-filer... og at jeg ikke løber ind i begrænsninger ifht hvad jeg er vant til...

Dbh
Jørgen

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)